Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα καλοκαιρινά δώρα για τις δασκάλες μας


Έχω ξαναπεί σε προηγούμενη ανάρτησή μου ότι θεωρώ σημαντικό να δείχνουμε την ευγνωμοσύνη μας στις δασκάλες των παιδιών μας, δωρίζοντας κάτι όμορφο. Έτσι, δίνουμε στα παιδιά το παράδειγμα και αντιλαμβάνονται την έννοια της προσφοράς. Επιπλέον, θεωρώ πολύ σημαντικό όταν κάποιος κάνει καλά τη δουλειά του, αυτό να τονίζεται από τους αποδέκτες, καθώς είναι μεγάλη χαρά για τον επαγγελματία, πόσο μάλλον όταν κάποιος έχει ως επάγγελμα να μεγαλώνει παιδιά. 
Έτσι και φέτος διαλέξαμε δώρα για τις δασκάλες του σχολείου και για το υπόλοιπο προσωπικό.
Μια μέρα χαζεύοντας στο instagram εντόπισα κάποιους ξύλινους χειροποίητους σελιδοδείκτες/χάρακες με την επιγραφή "Σ'ευχαριστώ που με βοηθάς να μεγαλώνω" και το θεώρησα τόσο γλυκό μήνυμα για μια δασκάλα. Τους φτιάχνει η Εύη από το www.tsoxakaitouli.gr. Τους παρήγγειλα και τους είχα σε 2 μέρες. Αν μπεις στο instagram θα δεις και λεπτομέρειες από τη γνωριμία μου με αυτή την υπέροχη επαγγελματία και τέλειο κορίτσι.



Είχα σκοπό να μείνω σε αυτό μόνο το δώρο, αλλά μετά διάβασα την ανάρτηση της Ασπασίας από το My Lovable Baby για τα δώρα προς τις δασκάλες και σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει πιο ωραίο δώρο από ένα βιβλίο και σετάρεται τόσο καλά με τον σελιδοδείκτη, οπότε έκανα μια μίνι έρευνα στο internet και κατέλειξα σε τρία βιβλία.





 


















Διάλεξα το "Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία", το οποίο είναι ένα παραμύθι για μεγάλους, το "Αγαπητέ Θεέ" που είναι το γράμμα ενός παιδιού  στο Θεό και το "Καφενείο στην άκρη του κόσμου", που είναι ένα βιβλίο για το νόημα της ζωής.
Αφού κατέληξα στα βιβλία, σκέφτηκα ότι θα ήταν υπέροχο να συμπεριλάβω και κάτι handmade και έτσι έφτιαξα κηραλοιφές τις οποίες έβαλα σε μικρά βαζάκια και στόλισα με σκοινί, κορδέλες και τούλι. 
Αυτές είπαμε ότι θα τις δωρίσουμε στο υπόλοιπο προσωπικό του σχολείου. 



Τις συνόδευσα με πληροφορίες για την κηραλοιφή και τις καταπραϋντικές της ιδιότητες, τις οποίες έγραψα και εκτύπωσα σε έγχρωμο χαρτί Α4 και τύλιξα σε παπυράκι.



Τέλος, ο Μπάμπης μου έφτιαξε μια ζωγραφιά για την κάθε δασκάλα και υπέγραψε με το όνομά του.
Μέρες έψαχνα να βρω όμορφα σακουλάκια να βάλω τα δώρα μέσα, αλλά δεν έβρισκα κάτι. Έτσι, έφτιαξα μόνη μου σακούλες από χαρτί περιτυλίγματος που αγόρασα από το Tiger, κολλώντας με σελοτέιπ τις άκρες. 




Τρύπησα με το διακορευτή αστεράκι και κρέμασα τα name tags για να μην μπερδέψω τα δώρα.



Για τα βιβλία είχα ως κριτήρια την καλή αξιολόγηση των αναγνωστών (γιατί τα δύο από τα τρία δεν τα έχω διαβάσει) και να είναι ευκολοδιάβαστα. 

Έτοιμες οι σακουλίτσες για τις δασκάλες μας. Ελπίζουμε να τις ευχαριστηθούν.




Εσύ τί δωράκια ετοίμασες για τις δασκάλες; 

Τα φιλιά μου
Mama Chrysi





Follow my blog with Bloglovin

Σχόλια

  1. πολύ ωραίες επιλογες για δωρακια!! σιγουρα οι δασκαλες σας τα λατρεψαν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες? Μακάρι Ελπίδα μου! Δεν έχουμε ακόμη ολοκληρωμένο feedback.Αύριο παραδίδουμε τα τελευταία!Και πάντα με ενδιαφέρει να αρέσουν τα δώρα που διαλέγω!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφα και περιποιημένα τα ετοίμασες όλα! Είμαι σίγουρη ότι θα κάνεις τις δασκάλες πολύ χαρούμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι άρεσαν Κατερίνα μου!Ευτυχώς!Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  3. Γεια σου Χρυσή μου.
    Καιρό έχουμε να τα πούμε.
    Τί ωραία δώρα κάνατε για τις δασκάλες σας!
    Μπράβο, μου αρέσουν τα σκεπτόμενα δώρα έχει αξία ο χρόνος που διαθέτουμε για να διαλέξουμε ή να φτιάξουμε ένα δώρο.
    Σίγουρα θα ενθουσιάστηκαν.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Ρένα μου, καιρό έχω να σε ακούσω!!!
      Πάντα μου άρεσε να ψάχνω τα δώρα που κάνω!Το δώρο θεωρώ ότι είναι ένδειξη ότι σκέφτεσαι τον άλλον και όχι μια απλή υποχρέωση, οπότε το ψάχνω!και ναι, τελικά άρεσαν!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.