Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τί κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο (απάντηση στην μπλογκο-πρόσκληση της Κάλης)


Μετά την πρόσκληση της αγαπημένης μου Κάλης από το Anthomeli, θα σου πω δυο λόγια για το τί κάνω στον ελεύθερό μου χρόνο. 
Ξεκινώντας θα ήθελα να πω ότι δεν έχω ελεύθερο χρόνο. Χαχαχα! Γνωστή ατάκα;
Κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι την λέω πολύ συχνά, όχι μόνο από τότε που έκανα παιδιά, αλλά από πάντα. Για κάποιο λόγο πάντα πίστευα ότι δεν έχω ελεύθερο χρόνο. Και μάλλον αυτό συνέβαινε διότι φόρτωνα πολύ το πρόγραμμά μου. Όταν παντρεύτηκα λοιπόν, διαπίστωσα ότι είχα πολύ ελεύθερο χρόνο ως ελεύθερη, αλλά δεν το είχα καταλάβει. Όταν έκανα το πρώτο μου παιδί διαπίστωσα ότι είχα πολύ ελεύθερο χρόνο όταν ήμουν μόνο με τον άντρα μου, αλλά δεν το είχα καταλάβει. Όταν έκανα δεύτερο παιδί διαπίστωσα ότι με το ένα παιδί είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά πάλι δεν το ήξερα. Συνεπώς, κάπου είχα κάνει λάθος εκτίμηση των πραγμάτων. Κατέληξα ότι τον ελεύθερο χρόνο τον φτιάχνεις, δεν τον βρίσκεις. Έτσι δειλά δειλά έχω αρχίσει να "φτιάχνω" λίγο ελεύθερο χρόνο για μένα. Είναι λίγο δύσκολο με ένα βρέφος και ένα παιδί 5 ετών, αλλά η προσπάθεια φέρνει συχνά το αποτέλεσμα.
Κλείνω την εισαγωγή και μπαίνω στο θέμα. Ο ελεύθερος χρόνος μου εντός σπιτιού (είναι προϋπόθεση της Κάλης να σου πω τί κάνω εντός σπιτιού) είναι λίγος, οπότε αυτά που θα σου αναφέρω είναι ολιγόλεπτες στιγμές απόλαυσης, αλλά πραγματικά τις απολαμβάνω.
1) Χαλαρώνω με την αγαπημένη μου μουσική και ένα ρόφημα.
Περιμένω πώς και τί να βρεθεί ο κοινός χρόνος που το μωρό κοιμάται και ο μεγάλος μου βρίσκεται σε κάποια δραστηριότητα με τον μπαμπά του, προκειμένου να βάλω στο CD Player το αγαπημένο μου διπλό CD, το οποίο είχα αγοράσει στο ταξίδι μου στη Βαρκελώνη το 2001, με brazilian jazz. Φτιάχνω το αγαπημένο μου ρόφημα, το χειμώνα ζεστό κακάο και το καλοκαίρι παγωμένο νερό με δυόσμο, τζίντζερ, λεμόνι και αγγούρι 



και κάθομαι είτε στον καναπέ, είτε στο μπαλκόνι και χαλαρώνω. Σε αυτή τη μισή με μία ώρα δεν χρησιμοποιώ τεχνολογία, αλλά ανοίγω κάποιο από τα αρκετά βιβλία αρχιτεκτονικής και design που έχω στη βιβλιοθήκη μου (σου τα ανεβάζω συχνά στο instagram) και διαβάζω ή απλά χαζεύω. 





Συνήθως σκέφτομαι αλλαγές που μπορώ να κάνω στο σπίτι ή στο εξοχικό και ονειροπολώ. Μερικές φορές μπορεί με ένα μολύβι να σχεδιάσω ένα μικρό σκαρίφημα από αυτά που φαντάζομαι. 
2) Μπολγκάρω. 
Θα έχεις καταλάβει ότι για μένα το blogging δεν είναι δουλειά. Είναι καθαρά διασκέδαση και χαρά. Τουλάχιστον τώρα που μιλάμε. Έτσι μπλογκάρω όταν έχω ελεύθερο χρόνο, συνήθως λίγο κάθε μέρα. Πολλές φορές μπορεί να τύχει να μην έχω χρόνο να γράψω και αυτό σημαίνει ότι κάτι συμβαίνει και ο ελεύθερος μου χρόνος έχει λιγοστέψει. Το blog μου είναι το μέσο μέσα από το οποίο εκφράζομαι, επικοινωνώ, ανταλλάζω απόψεις ή απλά συστήνω τις επιλογές μου, τις χειροτεχνίες μου και να δίνω ιδέες ή έμπνευση σε άλλες μαμάδες. Αυτό είναι κάτι που με κάνει να χαίρομαι και με γεμίζει. Το έχω ανάγκη να συναναστρέφομαι με τους ανθρώπους και δεν είμαι καθόλου μοναχική. 
3) Οργανώνω το επόμενο project.
Όπως σου έχω αναφέρει εδώ είμαι προτζεκτάκιας. Ζω για το επόμενο project. Όλη μέρα σκέφτομαι τί θα κάνω με το επόμενο project της οικογένειας και στον ελεύθερό μου χρόνο το οργανώνω. 


ΠΗΓΗ PEXELS

Ψάχνω τις πληροφορίες μου στο internet, κάνω τις επαφές μου, παίρνω τα τηλέφωνά μου, βρίσκω τις καλύτερες τιμές, οπότε όταν φτάσει η ώρα έχω όλα τα δεδομένα έτοιμα και τα παρουσιάζω στο hubby μου προκειμένου να αποφασίσουμε από κοινού πώς θα προχωρήσουμε.
4) Ψάχνω αεροπορικά εισιτήρια στο internet
Κι όμως αυτό είναι κάτι που κάνω συνέχεια από πολύ παλιά, τότε που ήμουν φοιτήτρια. Εδώ σου έχω πει τα βήματα που ακολουθώ για να οργανώσω ένα ταξίδι στο εξωτερικό με τα παιδιά. Ένα από αυτά είναι να βρίσκω φθηνά (όχι low cost) αεροπορικά εισιτήρια. Για να πετύχει κανείς κάτι τέτοιο πρέπει να ψάχνει συνέχεια και να έχει το νου του για την επόμενη προσφορά των αεροπορικών εταιριών. Έτσι τουλάχιστον κανένα μισάωρο με μια ώρα την εβδομάδα ψάχνω αεροπορικά εισιτήρια για διάφορους προορισμούς που έχουμε σκοπό να επισκεφτούμε, για διάφορες περιόδους του έτους.
5) Κάνουμε μια ουσιαστική συζήτηση με τον hubby μου
Στο σπίτι μας δεν είμαστε επουδενί σκηνικό από ρομαντική κομεντί. Για να κάνουμε μία ουσιαστική, το τονίζω, συζήτηση με τον άντρα μου θα πρέπει να συμπέσουν οι ελεύθεροι χρόνοι μας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας οι συζητήσεις μας είναι για τα διαδικαστικά κομμάτια της καθημερινότητας και συνήθως είναι επιφανειακές, τύπου "πες μου τί μας λείπει γιατί θα πάω σούπερ μάρκετ", "τί ώρα βολεύει να πάρει το παιδί την αντιβίωση", "ποια μπλούζα να σου σιδερώσω για αύριο", "καλή δουλειά αγάπη μου" και τα σχετικά. Οι συνθήκες συνήθως δεν ευνοούν ώστε να κάνουμε μία βαθιά, ζεστή και ουσιαστική συζήτηση. Όταν λοιπόν, επέρχεται αυτή η μοναδική στιγμή που έχουν συμπέσει οι ελεύθεροι χρόνοι μας, μπορούμε να συζητήσουμε χαλαρά και απολαυστικά. Δεν είναι κάτι που το κανονίζουμε, απλά συμβαίνει και όχι πολύ πολύ συχνά, αλλά αυτός είναι και ο λόγος που αποτελεί μία ξεχωριστή και ευτυχισμένη στιγμή για μένα. Σε αυτό το χρόνο συνήθως αναπολούμε όμορφες στιγμές από το κοινό παρελθόν μας, αναφερόμαστε σε στιγμές και επιτεύγματα των παιδιών που μας έκαναν χαρούμενους ή μας έκαναν να γελάσουμε, ονειροπολούμε για κάτι που επιθυμούμε για το μέλλον.

Αυτά τα λίγα κάνω εγώ εντός σπιτιού όταν βρίσκω μερικά λεπτά μόνο για μένα.
Ευχαριστώ πολύ την Κάλη για την πρόσκληση!
Εδώ μπορείς να διαβάσεις τί κάνει η Κάλη στον ελεύθερο χρόνο της και εδώ τί κάνει η Κατερίνα, τα γλυκά κορίτσια από το Anthomeli.

Σε φιλώ
Χρυσή 




Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

Σχόλια

  1. [..Όταν έκανα δεύτερο παιδί διαπίστωσα ότι με το ένα παιδί είχα πολύ ελεύθερο χρόνο, αλλά πάλι δεν το ήξερα...]
    Άστα έτσι είναι! Με πιάσαν τα γέλια όταν το διάβαζα γιατί έτσι ακριβώς είναι!
    Το 3,4 είναι αυτά που κάνω και γω! και ακόμη και αν δεν υλοποιηθούν στο άμεσο μέλλον με χαλαρώνουν απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, εμείς οι δυο μοιάζουμε πολύ τελικά!!Πολύ χαίρομαι γι'αυτό!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.