Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

My Βucket List

Φωτογραφία από τον χρήστη Jonathan Petersson στο Pexels


Είναι πολλά χρόνια που λέω να φτιάξω μια Bucket List. Από τα 20 μου σκέφτομαι να αποτυπώσω τους στόχους και τα όνειρά μου, αλλά η τρέλα της νιότης θα έκανε τη λίστα ατέλειωτη. Έτσι γίνεται όταν είσαι νέος και τολμηρός, προτιμάς να κάνεις πράγματα, παρά να σημειώνεις αυτά που θέλεις να κάνεις. 
Έτσι τώρα μάλλον το μπλογκάκι μου, ήρθε για ακόμα μία φορά να με παρακινήσει. 
Bucket List, λοιπόν, είναι η λίστα με όλα όσα θέλει κανείς να κάνει πριν πεθάνει. Μερικοί φτιάχνουν Bucket Lists για κάθε έτος. Όμως, εξ' ορισμού η έννοια αυτής της λίστας είναι όλοι οι μεγάλοι στόχοι που βάζει κανείς σκοπό να πραγματοποιήσει πριν φύγει από "το μάταιο τούτο κόσμο". Είναι μια διαδικασία χαρούμενη, που σε γεμίζει προσμονή και όνειρα. 
Ξεκινώ λοιπόν,... και πιστεύω ότι το 80% θα αφορά τα ταξίδια (περίεργο ε; χεχε)

1. Να γυρίσω όλη την Ιταλία με αυτοκίνητο
2. Να ανέβω σε αερόστατο
3. Να επισκεφτώ ένα εξωτικό μέρος μεταξύ των: Phi-Phi Islands, Bora-Bora, Jamaica
4. Να μάθω άπταιστα Ιταλικά
5. Να ξαναζήσω στο εξωτερικό για τουλάχιστον 1 έτος
6. Να κολυμπήσω κάτω από ένα καταρράκτη
7. Να επισκεφτώ την Κίνα και να περπατήσω στο Σινικό Τείχος
8. Να επισκεφτώ τη Νέα Ζηλανδία
9. Να γνωρίσω τη Sylvie Guillem
10. Να δω φάλαινες
11. Να επισκεφτώ μια ζούγκλα 
12. Να περπατήσω στα Hihglands
13. Να δω από κοντά τα έργα του Jackson Pollock
14. Να δω από κοντά ένα από τα κτίσματα που έχει σχεδιάσει ο Mies Van de Rohe, ιδανικά το Farnsworth House
15. Να δω χειρόγραφα σχέδια του Frank Lloyd Wright
15. Να δω το Βόρειο Σέλας
16. Να μάθω Tango
17. Να επισκεφτώ τους Αγίους Τόπους
18. Να κάνω σαφάρι σε μια εξωτική χώρα
19. Να γνωρίσω τον Seth Godin
20. Να παρακολουθήσω στο Σικάγο ένα σεμινάριο αυτοβελτίωσης

Ορίστε,.. 20 απλά πραγματάκια! Γρήγορα και εύκολα θα μπορούσα να βρω άλλα 20, όμως το νόημα είναι η λίστα να είναι ρεαλιστική, μπας και κάποια στιγμή καταφέρεις να πραγματοποιήσεις και τίποτα.

Κάποιους από τους στόχους που είχα από τα νιάτα μου, έχω τη μεγάλη χαρά να πω ότι τους έχω ήδη πραγματοποιήσει και είναι οι εξής:
1. Να επισκεφτώ το χωριό του Άγιου Βασίλη: 
Ταξίδι του μέλιτος με το hubby μου Φιλανδία-Εσθονία την Πρωτοχρονιά του 2011, οπότε και επισκεφτήκαμε το Rovaniemi, στον Αρκτικό Κύκλο, και ζήσαμε μια πολύ γλυκιά εμπειρία


Στο ταχυδρομείο του Άγιου Βασίλη
2. Να περπατήσω πάνω σε παγωμένη λίμνη:
Δεν περπάτησα, αλλά έκανα snowmobil στους -27C, επικίνδυνο μεν, απίστευτη εμπειρία δε, να βλέπεις ξημερώματα τα φωτάκια των σπιτιών γύρω από τη λίμνη μέσα στο κατάλευκο τοπίο και το φως του ήλιου που ποτέ δεν ανέβαινε ψηλά, να αχνοφαίνεται στον ορίζοντα

5.30 τα ξημερώματα ετοιμαζόμαστε για τη βόλτα με τα snowmobil
3. Nα κοιμηθώ σε igloo:
Στη διαδρομή από το Rovaniemi προς το Oulu επισκεφτήκαμε ένα παγωμένο μπαρ και βέβαια igloo.Δεν κοιμήθηκα (ευτυχώς, αλλά το είδα από μέσα)





4. Να μπω σε παγοθραυστικό:
Από το Helsinki προς το Talin διαδρομή με παγοθραυστικό στην παγωμένη Βαλτική (θα ορκιζόμουν ότι έχω φωτογραφία μέσα από το πλοίο, αλλά όχι, έχω βιντεάκι, χιχιχι)




Το παγωμένο λιμάνι του Ελσίνκι
3. Να ζήσω στο εξωτερικό:
Έμεινα 6 μήνες στη Bologna ως φοιτήτρια Erasmus to 2003 και είναι από τις πιο όμορφες εμπειρίες που έζησα. Μανούλες αφήστε τα παιδιά σας ελεύθερα να ζήσουν τη ζωή που ονειρεύονται

4. Να επισκεφτώ τη Βενετία:
Παιδικό όνειρο που είχα από τότε που είδα την ταινία "Μόνο για σένα" με την Marisa Tomei. Την επισκέφτηκα 3-4 φορές όταν ζούσα στην Bologna (Πέραμα-Παλούκια το είχα κάνει).




Τέλος, θέλω να τονίσω ότι οι Bucket Lists από τη δημιουργία τους είναι λίστες που περιέχουν πράγματα, ταξίδια, καταστάσεις, για να χαιρόμαστε και να νιώθουμε όμορφα μέσα στον κόσμο που ζούμε. Οι μεγαλύτεροι και πιο ουσιαστικοί στόχοι της δικής μου ζωής, αφορούν άλλα, σημαντικά πεδία, προσωπικά και οικογενειακά που δε χωρούν σε έναν "κουβά". Αυτά προσπαθώ ολόψυχα να καταφέρω. Τώρα βέβαια και ένα ταξιδάκι μέχρι το Σινικό Τείχος, θα ήταν απίστευτο bonus.

Εσύ τί έχεις μέσα στη Bucket List σου;

Mama Chrysi 

Σχόλια

  1. Τι ωραία ανάρτηση.
    Δεν ήξερα γι'αυτή τη λίστα.
    Πολύ οικονομική σε βρίσκω Χρυσή μου. Το γύρω του κόσμου θέλεις με λίγα λόγια.
    Εγώ θα θελα κάποια ταξίδια, αλλά πλέον πολλές υποχρεώσεις και δεν λογαριάζω.
    Αυτό που λέω γελώντας, Όταν με ρωτούν οι φίλες μου ,τί άλλο θα μάθω, είναι ότι θα πάω στο μπαλέτο στα 70 😂😂
    ΓιΑτί όχι; Στόχο δεν θέλεις; Στόχο βάζω.
    Και πολλά ακόμα,αλλά προτεραιότητα έχει η οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα! Είσαι απίθανη!!
      Ναι, είναι γεγονός ότι η λίστα μου είναι λίγο απαιτητική, αλλά και η δικιά σου με το μπαλέτο δεν πάει πίσω!!χαχα
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τις bucket lists κι έχω διάφορες. Μία με πράγματα που θέλω να κάνω μέχρι τα 40 μου, μία για κάθε εποχή του χρόνου που κάνω με τα παιδιά χαχα έχω μπόλικες λίστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχη διαδικασία??Πώς να μην έχεις πολλές λίστες??
      Μου έδωσες ιδέα με τις εποχές του χρόνου!! Ευχαριστώ!!❤

      Διαγραφή
  3. Αχ τι όμορφη ανάρτηση και τι ενδιαφέρουσα λίστα! Θα με κάνεις να κάτσω να φτιάξω κι εγώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε στυλό!! Είναι πολύ διασκεδαστική και ονειροπόλα διαδικασία!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.