Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

DIY κουρτίνες για το παιδικό δωμάτιο


Φτιάχνοντας το δεύτερο παιδικό δωμάτιο για τον μεγάλο μου γιο, εμφανίστηκε φυσικά η ανάγκη για καινούριες κουρτίνες.
Και επειδή αυτό το νέο δωμάτιο, καλορίζικο να είναι βέβαια, αλλά ούτε το γιοφύρι της Άρτας να ήτανε, ολημερίς το χτίζανε και αυτό δεν τελείωνε ποτέ, αντιλαμβάνεσαι ότι τα έξοδα κάποια στιγμή ανέβηκαν πολύ. Από που θα μειώσει λοιπόν, η οικονομολόγος μαμά το κόστος; Μα φυσικά από εκεί που μπορεί αναίμακτα να μειωθεί. Δεν μπορείς να μην πάρεις καλό στρώμα ή καλό κρεβάτι στο παιδί, αλλά μπορείς να κάνεις κάτι με τα χέρια σου ώστε να γλυτώσεις από αλλού.
Έτσι, αποφάσισα να φτιάξω απλές και χαρούμενες κουρτίνες οι οποίες μου στοίχισαν μόλις 18€.


Αγόρασα από το μεγάλο γνωστό παιχνιδομάγαζο λευκές κουρτίνες γάζα, οι οποίες δεν το περίμενα αλλά ήταν πολύ καλής ποιότητας, και μαλλί για πλέξιμο σε διάφορα έντονα χρώματα.
Η διαδικασία απλή, όπως πάντα: έφτιαξα φούντες με τα μαλλιά πλεξίματος και τις έραψα στα πλαϊνά των κουρτινών. 



Στις κουρτίνες της μπλακονόπορτας έραψα μόνο την μία εξωτερική πλευρά κάθε κουρτίνας, ενώ στην κουρτίνα του παράθυρου  και τις δύο πλευρές. Ουσιαστικά ήθελα να πλαισιώνεται το κάθε κούφωμα από πολύχρωμες φουντίτσες. Το μοναδικό κολπάκι που έκανα είναι ο συνδυασμός των χρωμάτων. Έβαλα με τη σειρά τις φούντες ανά δύο, με συνδυασμό αντίθετων χρωμάτων. 



Τα αντίθετα χρώματα είναι τα εξής: μπλέ-πορτοκαλί, κόκκινο-πράσινο, κίτρινο-μωβ. Αυτά τα χρώματα, αν και λέγονται αντίθετα ταιριάζουν πολύ και συνδυάζονται πολύ όμορφα εάν θέλεις να πετύχεις ένα αποτέλεσμα έντασης. Εγώ αποφάσισα να το κάνω αυτό επειδή οι φούντες είναι πολύ μικρά στοιχεία στο όλο δωμάτιο, οπότε η ένταση εξαλείφεται από το σύνολο των υπόλοιπων στοιχείων. Επίσης, διάλεξα σαν βάση (χρώμα τοίχου) ένα βαθύ βεραμάν, οπότε οτιδήποτε σε έντονο χρώμα μπροστά του, σκέφτηκα ότι θα ταίριαζε υπέροχα, όπως και έγινε. Έτσι, ξεκίνησα με μπλε φουντίτσα και μετά έβαλα πορτοκαλί, συνέχισα με μωβ και μετά κίτρινο κ.ο.κ. 





Και ιδού το αποτέλεσμα.






Το δε γεγονός ότι έφτιαξα δύο κουρτίνες παιδικού υπνοδωματίου, για μία μπαλκονόπορτα και ένα παράθυρο, με τόσο μικρό budget ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι το κατάφερα.
Δε σου δείχνω όλο το αποτέλεσμα γιατί αν θυμάσαι έχω δεσμευτεί ότι θα αφιερώσω μία ανάρτηση στο project "νέο παιδικό δωμάτιο", οπότε εκεί θα δεις συνολικά την κουρτίνα.

Εναλλακτική ιδέα, την οποία και θα εφαρμόσω μόλις βαρεθώ τις φούντες, είναι να ράψω/κολλήσω τρέσα με χρωματιστά πον-πον. Οι φουντίτσες και η τρέσα πον-πον είναι δύο τρόποι που μπορείς να ανανεώσεις μία πολύ απλή κουρτίνα. Στην περίπτωση που θέλεις να φτιάξεις κουρτίνα για το υπόλοιπο σπίτι και όχι για παιδικό υπνοδωμάτιο μπορείς να διαλέξεις πιο παλ, γήινα χρώματα, που να ταιριάζουν πιο πολύ στη σοβαρότητα των άλλων δωματίων του σπιτιού. Για παράδειγμα, μία λευκή κουρτίνα γάζας με λαδί τρέσα πον-πον θα ταίριαζε σε ένα σαλόνι, ή σε μια τραπεζαρία, αν κάποιος δε θέλει να επενδύσει σε ακριβά υφάσματα ή αν θέλει όμορφες και φθηνές κουρτίνες για το εξοχικό.

Αυτά από εμένα..
Mama Chrysi 




Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

Σχόλια

  1. Τι όμορφh που έγιναν! Τέλεia μπορώ να πω! Μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιάνουν τα χέρια σου, μπράβο Χρυσή μου!
    Εκτός του ότι κατάφερες να μειώσεις (κατά πολύ!) τον προϋπολογισμό σας για το δωμάτιο, δημιούργησες κάτι με αγάπη για τον μικρό σου που θα το βλέπεις και θα σε γεμίζει περισσότερο από οποιαδήποτε έτοιμη κουρτίνα!
    Ανυπομονώ να μας δείξεις και το υπόλοιπο δωμάτιό σας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου!Η αλήθεια είναι ότι με βοήθησε και ο ίδιος και το διασκέδασε πολύ!

      Διαγραφή
  3. Απλά υπέροχη!!! Ούτε κι εγώ μπορώ να πιστέψω το πόσο οικονομικά μπορείς να δημιουργήσεις, όταν υπάρχουν ιδέες! Πολλά μπράβο!
    Υ.Σ: Κι εγώ χρωστάω μια ανάρτηση για την ανακαίνιση του παιδικού μας δωματίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια, αλλά δεν το πετυχαίνω πάντα!Άνέβασε κ συ την ανακαίνιση, οι before-after αναρτήσεις είναι οι αγαπημένες μου!

      Διαγραφή
  4. Φανταστική ιδέα και τέλειο αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λατρεια πομ πομ!!!! Μαζι σου! και έγιναν σκέτη γλύκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! Περνάω εδώ και καιρό φάση πομ-πομ/φουντίτσες, είναι γεγονός! Μα ταιριάζουν παντού κ είναι τόσο ωραία!

      Διαγραφή
  6. Τι υπέροχη ιδέα είναι αυτή;;; Μπράβο χρυσοχέρα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ έξυπνη ιδέα Χρυσή μου .
    Θα την έχω στα υπ όψιν .
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμ πολύ ωραία η ιδέα σου! Τώρα που φτιάχνω το δωμάτιο του μπεμπέ χρειάζομαι τέτοιες ιδέες διακόσμησης. Ευχαριστούμε Χρυσή!
    Ηλέκτρα (www.justelectra.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου να σας δίνω ιδέες που κάνουν χαρούμενα τα παιδάκια μας Ηλέκτρα μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.