Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παστιφλέ με μπρόκολο


Καλά τρομερή ονομασία δε βρήκα;;; Μου βγήκε αβίαστα..Anyway, σου έχω πει ότι προσπαθώ πολύ να μειώσω έως και να εξαλείψω την κατανάλωση κρέατος στο σπίτι μας.

Γι'αυτό συχνά πειραματίζομαι αλλάζοντας λίγο τις συνταγές που ξέρω ή τις συνταγές που βρίσκω στο internet, σύμφωνα με τα υλικά που έχω στην κουζίνα μου. Καλά αυτό το τελευταίο παίζει πολύ από τότε που έγινα μάνα, γιατί όλο και κάτι λείπει από τα ντουλάπια και το ψυγείο μου (εντάξει, ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι). Μερικές φορές δε, (όχι πολλές είναι η αλήθεια), καταλήγω σε κάτι μπλιαχ (που λέει και ο τυπάκος που' χουμε στο σπίτι και το παίζει γευσιγνώστης). Άλλες φορές πάλι "ζωγραφίζω". Αυτή τη φορά " ζωγράφισα", έχω να σου πω. Γι'αυτό να τη φτιάξεις σίγουρα αυτή τη συνταγή.
Σου το έχω δείξει παλαιότερα στο instagram αυτό το φαγάκι, αλλά τώρα είπα να σου τα πω αναλυτικά. Αντί για κιμά έβαλα μπρόκολο και έφτιαξα ένα παστίτσιο, τύπου σουφλέ, εξού και το παστι-φλέ (τσσσ, καλά, όχι πες, παίζομαι ή δεν παίζομαι). Πεντανόστιμο, αφράτο και ελαφρύ. Τα υλικά είναι για ένα μεσαίου μεγέθους πυρέξ.

Υλικά
250gr ζυμαρικά σέλινα
τις τουφιτσες από ένα μεγάλο μπρόκολο
100gr τριμ. τυρί φέτα
100gr τριμ. κεφαλογραβιέρα
Για τη μπεσαμέλ
60gr φυτική μαργαρίνη
50gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις
600ml γάλα βιολογικό
1 βιολογικό αυγό
αλάτι, πιπέρι,  μοσχοκάρυδο
Οδηγίες μαγειρέματος
Βράζεις τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες, σουρώνεις και τα καις με μια κ.σ. φυτική μαργαρίνη. Ζεματίζεις τις τουφίτσες μπρόκολο για 10 λεπτά, τις σουρώνεις και τις τσιγαρίζεις ελαφρά με μια κ.σ. φυτική μαργαρίνη για 3-4 λεπτά, να μη λιώσουν. Μέσα στο πυρέξ ανακατεύεις τα ζυμαρικά, τις τουφίτσες μπρόκολο και τα τριμμένα τυριά έτσι ώστε να κατανεμηθούν ομοιόμορφα σε όλο το πυρέξ.
Για να φτιάξεις τη μπεσαμέλ, ζεσταίνεις σε χαμηλή φωτιά τη μαργαρίνη και προσθέτεις το αλεύρι, ανακατεύοντας με τον αναδευτήρα να μη σβολιάσει. Ζεσταίνεις το γάλα να γίνει χλιαρό και το προσθέτεις σε δύο ή τρεις δόσεις (δε χρειάζεται λίγο λίγο) ανακατεύοντας ταυτόχρονα να μη σβολιάσει και να πήξει. Προσθέτεις ολόκληρο το αυγό ανακατεύοντας γρήγορα. Τέλος μια πρέζα αλάτι, πιπέρι και λίγο μοσχοκάρυδο. Περιχύνεις τη μπεσαμέλ στο πυρέξ και ψήνεις στο φούρνο στους 180 στις αντιστάσεις για 40-45 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει. Δεν χρειάζεται πολύ ψήσιμο, πρέπει να μείνει ζουμερό.

Μερικά μυστικά:
μπορείς να προσθέσεις πιο πολύ φέτα, ταιριάζει καταπληκτικά με το μπρόκολο

η μπεσαμέλ πρέπει να είναι νερουλή ώστε να μπει ανάμεσα στο μπρόκολο και μέσα στα ζυμαρικά και όχι πηχτή, γιατί έτσι θα παραμείνει στη επιφάνεια και δεν το θέλουμε

Αυτά από εμένα..
Mama Chrysi 




Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin


Σχόλια

  1. λατρεουμε το μπρόκολο οικογενειακώς και είμαστε και μακαρονάδες...οπότε η τέλεια συνταγή για εμάς!!! ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτή την περίπτωση θα ξετρελαθείτε!!Χαίρομαι πολύ που πέρασες από το μπλογκοσπιτάκι μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.