Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Makeover τουριστικά σανδάλια


Σε μια τελευταία εκκαθάριση της αποθήκης ανακάλυψα τα τουριστικά μου σανδάλια, τα οποία είχα από φοιτήτρια. Είναι  αμέτρητες οι παραλίες και τα καλντερίμια που έχουν περπατήσει και για συναισθηματικούς λόγους μάλλον, δεν κατάφερα ποτέ να τα αποχωριστώ.


Έτσι είπα να τα συμμορφώσω λίγο και να τα ξαναφορέσω.
Περνάω φάση πον πον ως γνωστόν, οπότε ήθελα να χρησιμοποιήσω την λευκή τρέσα πον πον που είχε περισσέψει από τη βάπτιση του Αναστάση και μια κίτρινη κορδέλα ζικ ζακ.


Είπα να χρησιμοποιήσω ψαρόκολλα, αλλά δοκίμασα ζεστή σιλικόνη και δούλεψε μια χαρά.

Καιαιαιαιαι... voila!


Κόλλησα την τρέσα πον πον και από πάνω την κίτρινη κορδέλα ζικ ζακ. Η όλη διαδικασία μου πήρε λίγα μόλις λεπτάκια.


Επειδή τα πον πον ήταν το μεγάλο μέγεθος, δε θεώρησα απαραίτητο να βάλω κάτι άλλο γιατί θα ήταν υπερβολή (όχι ότι τώρα το λες και διακριτικό, αλλά anyway, είναι καλοκαίρι... και λίγη υπερβολή ίσως επιτρέπεται).




Αυτά από εμένα...
Φιλιά
Χρυσή 




Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

(Εδώ μπορείς να βρεις όλα τα diy στο blog)


Σχόλια

  1. εγιναν σαν καινουρια!!μπράβο κορίτσι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια Χρυσή μου.
    Μη σου πω ότι μου έδωσες ιδέα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν και βρήκες και έμπνευση! Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  3. Ωραιότατα έγιναν. Μια χαρά ιδέα και έκανες αναβάθμιση σε ένα απλό σανδάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.