Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύο εύκολα Χριστουγεννιάτικα ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης

Από τη στιγμή που μπαίνει ο Νοέμβρης δε μπορώ να αντισταθώ στις χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες. Από το Σεπτέμβρη έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι τί ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης θα φτιάξω φέτος για τον μικρούλη μου. Η όλη προετοιμασία βέβαια των ημερολογίων είναι για να χαρώ εγώ (τελικά). Όμως τρελαίνομαι με τη φατσούλα του όταν ανυπομονεί να δει τί τον περιμένει κάθε ημέρα.

Μου αρέσει, στην όλη διαδικασία της προετοιμασίας για τα Χριστούγεννα, να προσθέτω κάτι ακόμη που θα βάλει τον μικρούλη μου στο κλίμα και στη μαγεία αυτών των ημερών, θα τον κάνει να νιώσει τη θαλπωρή του σπιτιού και θα του δημιουργήσει όμορφες αναμνήσεις.

Πέρυσι και πρόπερσι ήταν 1,5 και 2,5 ετών αντίστοιχα. Ήθελα λοιπόν να μη βαρεθεί με 24 ημέρες αναμονή και παράλληλα ήθελα να γλυτώσω τις λιχουδιές για όσο περισσότερες ημέρες γινόταν. Γι’ αυτό το λόγο έφτιαξα ένα ημερολόγιο 10 ημερών, ξεκινώντας από τις 14 Δεκεμβρίου. Ακριβώς όμως, επειδή το ημερολόγιο ήταν προγραμματισμένο να έχει λίγες θέσεις για δωράκια, λιχουδιές και δραστηριότητες, ήθελα να αποφύγω να είναι μικρό και φτωχό. Ήθελα να είναι μεγάλο και εντυπωσιακό. Διάλεξα λοιπόν να χρησιμοποιήσω κάτι που πραγματικά χρησιμοποιώ συνέχεια σε χειροτεχνίες και DIY. Φυσικά, μεγάλες κονσέρβες από βρεφικές τροφές.

Επειδή το μπλογκοσπιτάκι μου είναι πολύ φρέσκο, δεν είχα προβλέψει ότι θα χρειαστεί να έχω φωτογραφίες από κάθε βήμα της δημιουργίας του ημερολογίου, οπότε το έχω σε μία μόνο φωτογραφία τελειωμένο. Θα περιγράψω βέβαια κάθε λεπτομέρεια και ελπίζω να προσελκύσει το ενδιαφέρον γιατί πραγματικά είναι πανεύκολο, δεν στοιχίζει τίποτα και έχει το θετικό ότι χωράει και μεγάλα δωράκια ή ακόμη και δωράκια για δύο ή τρία παιδάκια.

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Χρειάζονται: 
10 κονσέρβες βρεφικών τροφών
Οποιοδήποτε χρώμα σε σπρέι
Ένα χοντρο χαρτόνι, ή μακετόχαρτο
Χαρτί χειροτεχνίας σε χριστουγεννιάτικο σχέδιο 
Κόκκινη κορδέλα
Πράσινο γκοφρέ χαρτί

Βάφω με το σπρέι τις κονσέρβες που θα χρησιμοποιήσω. Κολλάω με θερμή κόλλα σιλικόνης τις 4 κονσέρβες, χρησιμοποιώντας σαν βάση το χοντρό χαρτόνι ή το μακετόχαρτο. Κατόπιν, κολλάω τα υπόλοιπα από πάνω, ώστε να σχηματιστεί ένα δέντρο: 4 στη βάση, 3, 2 και 1. Ντύνω το δέντρο με το πράσινο γκοφρέ χαρτί και στολίζω με την κόκκινη κορδέλα όπως φαίνεται στη φωτογραφία και με ό,τι άλλο θέλω (χρυσόσκονη, πον πον κ.λπ.). Κόβω ένα αστέρι από το χαρτόνι χειροτεχνίας και το στερεώνω ψηλά. Τέλος, κολλάω αυτοκόλλητα με νούμερα πάνω στα καπάκια 

Φέτος που ο μικρούλης μου μεγάλωσε αποφάσισα να φτιάξω ένα κανονικό ημερολόγιο 24 ημερών. Χρειάστηκα:
1 φύλλο balsa διαστάσεων 6*100*1000 
24 ξύλινα μανταλάκια
Διάφορα χριστουγεννιάτικα χαρτιά χειροτεχνίας
Σφραγίδες με γράμματα λατινικού αλφάβητου
Κορδέλα ή μαλλί
Σακουλάκια του μανάβη σε μικρό μέγεθος


Μετράω το balsa έτσι ώστε να χωρούν τα 24 μανταλάκια σε απόσταση περίπου 3-4εκ. μεταξύ τους.


Το μικρό κομμάτι που περισσεύει το χρησιμοποιώ για να γράψω το μήνυμα που θέλω με τις σφραγίδες μου. Εγώ έγραψα Merry Christmas and a Happy New Year. Μπορεί όμως κανείς να γράψει Christmas Advent Calendar ή Christmas is everywhere, ή οποιοδήποτε άλλο μήνυμα σκεφτεί. Κατόπιν, το κολλάω με σιλικόνη επάνω και στο κέντρο του μεγάλου κομματιού balsa.



Τα μανταλάκια τα στόλισα με χαρτί χειροτεχνίας σε διαφορετικά μοτίβα. Έπειτα τα κόλλησα στο φύλλο balsa, σε απόσταση όπως είχα μετρήσει.


Γέμισα τα σακουλάκια του μανάβη με λιχουδιές, αυτοκόλλητα και χαρτάκια με δραστηριότητες και έγραψα επάνω τα νούμερα. Υπάρχουν πολλά free printables στο διαδίκτυο που μπορεί κανείς να κατεβάσει και να εκτυπώσει, προκειμένου να χρησιμοποιήσει και ομολογουμένως είναι πιο περιποιημένο από το να γραφτεί με το χέρι. Αλλά, ένεκα ο λιγοστός ελεύθερος χρόνος, γίνονται και εκπτώσεις.


Το θέμα είναι ότι ο μικρούλης μου ενθουσιάστηκε, όχι με το πρώτο σακουλάκι του αλλά, επειδή "επιτέλους τσεκινούν τα Χιστούγεννα".

Καλό μήνα και καλές δημιουργίες!

Mama Chrysi  


Σχόλια

  1. Αυτό με τις βρεφικες κρέμες είναι τόσο ευκολο και έχει και πολύ χώρο για να βάλει κανεις πραγματακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι αλήθεια! Το καταευχαριστήθηκα και εγώ και ο μικρούλης μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.