Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί ένα βιβλίο είναι το καλύτερο δώρο για τα παιδιά και χριστουγεννιάτικο GIVEAWAY έκπληξη! ΕΛΗΞΕ


Είθισται ο εορτασμός των Χριστουγέννων να συνοδεύεται από ανταλλαγή δώρων. Οι πιο τυχεροί αποδέκτες είναι οι συνήθεις ύποπτοι: μικροί μπόμπιρες και μικρές μπομπιρίνες (δικός μου χαρακτηρισμός). 

Τα περισσότερα σπίτια (τουλάχιστον αυτά που επισκέπτομαι εγώ) βρίθουν από παιχνίδια, σε τέτοιο σημείο, που συχνά δεν έχεις που να πατήσεις. Τα περισσότερα μικρούλια έχουν τόσα πολλά παιχνίδια, που δεν έχουν το χρόνο ούτε να τα ευχαριστηθούν. Πριν βαρεθούνε το ένα, τσουπ, σκάει μύτη το επόμενο! Βέβαια τα παιχνίδια είναι απαραίτητα για τη διανοητική και σωματική ανάπτυξη των παιδιών και θα πρέπει χωρίς καμία αμφιβολία, να δωρίζονται σε αυτά. 
Αυτό που δεν πολυβλέπει κανείς, ωστόσο στα σπίτια με μικρά παιδιά (και γενικά στα σπίτια), είναι μεγάλες βιβλιοθήκες. Τί πιο όμορφο δώρο λοιπόν, να κάνει κάποιος από ένα βιβλίο, προκειμένου να εμπλουτιστούν οι φτωχές βιβλιοθήκες. Και αυτά βέβαια που κερδίζει κανείς από τα βιβλία, δεν είναι η διακόσμηση της βιβλιοθήκης του, αλλά πολλά περισσότερα. Η εκπαίδευση ενός παιδιού ξεκινάει από το σπίτι. Σύμφωνα με έρευνα του ΟΟΣΑ, όταν ο γονέας μιλάει στο βρέφος, του ανοίγει την δίοδο προς τον κόσμο της γνώσης και του δείχνει το μονοπάτι της ανακάλυψης της γλώσσας. Τα παιδιά έχουν να λάβουν πολλές ευεργεσίες από την επαφή με τα βιβλία, και ιδιαίτερα όταν αυτή ξεκινά από την προσχολική ηλικία.

❤ Καταρχήν, έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά που έχουν πρόσβαση σε βιβλία από πολύ μικρή ηλικία, έχουν καλύτερη απόδοση στο σχολείο και μεγαλύτερες πιθανότητες ακαδημαϊκών σπουδών σε σχέση με αυτά που άρχισαν να διαβάζουν βιβλία ξεκινώντας το σχολείο. 
❤ Όταν τα παιδιά δεν διαβάζουν ενδιαφέροντα βιβλία, κατάλληλα για την ηλικία τους, επηρεάζεται αρνητικά η γνωστική τους ικανότητα, αλλά και η ικανότητά τους στην ανάγνωση.
❤ Επιπλέον, τα παιδιά που οι γονείς τους τους διαβάζουν από πολύ μικρή ηλικία, έχουν πιο πλούσιο λεξιλόγιο σε σχέση με αυτά που δεν τους διάβασε κανείς, στην προσχολική ηλικία.
Τα βιβλία αναπτύσσουν τη φαντασία των παιδιών και τους επιτρέπουν να σκεφτούν πέρα από τον συνηθισμένο τρόπο.
❤ Τέλος, όταν ένα παιδάκι έχει εξοικειωθεί από πολύ μικρό με τα βιβλία, έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να αγαπάει το διάβασμα και ως ενήλικας.

Για όλους αυτούς τους λόγους, και για ακόμη περισσότερους, αξίζει φέτος να κάνεις δώρο ένα παραμύθι στο παιδάκι σου, ανηψάκι σου, βαφτιστηράκι σου κ.λπ.
Εγώ λοιπόν, είμαι παραδοσιακά φανατική βιβλιοφάγος και συλλέκτης βιβλίων. Θεωρώ ότι το βιβλίο είναι συσσωρευμένη γνώση, την οποία ένας άνθρωπος καταφέρνει να χωρέσει σε μερικές σελίδες και απλόχερα κάνει δώρο στους υπόλοιπους ανθρώπους. Την ιδέα αυτή προσπαθώ να μεταδώσω και στο γιο μου, στον οποίο έχω ξεκινήσει να διαβάζω από έξι μηνών και χαίρομαι που βλέπω την αγάπη του και το ενδιαφέρον του για τα βιβλία.  
Θέλοντας να κάνω το πρώτο μου δωράκι ως Bliss Seeking Mom, σκέφτηκα και ξανασκέφτηκα και αποφάσισα τί καλύτερο πρώτο δώρο από ένα αγαπημένο μου βιβλίο.



Κληρώνω λοιπόν, στις 22 Δεκεμβρίου ένα βιβλίο καταπληκτικό για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Δεν πρόκειται για άλλο από το γνωστό βιβλίο "Η Στιγμούλα είναι δυνατή" της Μαρίνας Γιώτη, το οποίο αγαπώ πολύ ως μαμά, γιατί έχει διδάξει πολλά στο παιδί μου, αλλά αγαπάει και ο ίδιος ο μικρός μου. 
Ως νέα blogger δεν έχω ακόμη δωροθέτες, και το δώρο είναι αποκλειστικά από εμένα προς μία τυχερή αναγνώστριά μου. 


Αυτό που θα πρέπει να κάνει όποιος θέλει να συμμετέχει είναι να κοινοποιήσει αυτή την ανάρτηση στο facebook και να κάνει Like στη σελίδα του Bliss Seeking Mom, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα mail με τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, επωνυμία blog εάν πρόκειται για blogger) στο blisseekingmom@gmail.com. Η κλήρωση θα γίνει την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου και οι συμμετοχές μπορούν να στέλνονται έως Τρίτη 21 Δεκεμβρίου στις 00.00.

Ανυπομονώ για τις συμμετοχές σας...

Mama Chrysi 



Όσα αναφέρω στις αναρτήσεις μου που αφορούν τα παιδιά, αλλά και θέματα που θεωρώ σημαντικά, όπως διατροφή υγεία κ.λπ., προέρχονται πάντοτε από έρευνες και επιστημονικές πηγές, τις οποίες έχω η ίδια διαβάσει και εξετάσει και πάντα θα αναφέρω στο τέλος των αναρτήσεών μου:
- PISA, Let's read them a story!The parent factor in education. OECD
- PISA, Do students today read for pleasure?, OECD
- "Three easy ways to get your kids to read better and enjoy it", The Conversation
-"Headline Indicators for children’s health, development and wellbeing", Australian Early Development Census
-"Early Prediction of Reading, Early Awareness and Related Language and Cognitive Skills in children withh a Familiar Risk for Dyslexia", Anne Puolakanaho



Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!