Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βιβλιο-πρόταση: Χριστούγεννα στον κόσμο, Εκδ. Ψυχογιός


Διασκεδάζουμε πολύ διότι παίζουμε ένα παιχνίδι που λέγεται γκάνα και μοιάζει με το χόκεϊ! 

Στη Βενεζουέλα κάνουμε σκέιτ στους δρόμους! 

Στη Ρωσία δε γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα μέχρι τις 7 Ιανουαρίου! 

Ήξερες ότι στην Αυστραλία μπορείς να περάσεις τη μέρα των Χριστουγέννων στην παραλία; Και δε θα κρυώσεις! 

Σπίτι μου, σπιτάκι μου… Λατρεύουμε το τζίντζερμπρεντ!
Παρουσίαση Εκδ. Ψυχογιός

Για εσένα που ο Άγιος Βασίλης έρχεται την Πρωτοχρονιά, για ακόμα μία φορά σου προτείνω να επενδύσεις στα βιβλία. 
Ένα διαφορετικό παιδικό βιβλίο που διαλέξαμε για φέτος τις γιορτές είναι το "Χριστούγεννα στον Κόσμο" των εκδόσεων Ψυχογιός. Αυτό το βιβλίο, καταρχήν ενθουσίασε τη μαμά. Μόλις το είδα ήθελα να το ξεφυλλίσω και ανυπομονούσα να μάθω κάτι που δεν ήξερα για τις παραδόσεις των λαών τα Χριστούγεννα. Η καταπληκτική εικονογράφηση, τράβηξε αμέσως την προσοχή του μικρού μου και τον ενθουσίασε ο τίτλος, αφού τον προετοίμαζε για τη γνωριμία με πολλές καινούριες πληροφορίες. 


Καθώς μαθαίναμε πώς ακριβώς γιορτάζουν τα Χριστούγεννα στην Ισπανία, ανυπομονούσε να γυρίζουμε σελίδα για να ακούσει ακόμα περισσότερα για τις χριστουγεννιάτικες παραδόσεις και σε άλλα μέρη του κόσμου.



Σου έχω ξαναμιλήσει για αυτό που έχω ονομάσει "ταξιδολογία", τις δραστηριότητες, μέσω των οποίων φέρνω σε επαφή τον μεγάλο μου γιο με τους πολιτισμούς του κόσμου. Μέσω παιχνιδιών (χαρτών, πάζλ κλπ), βιβλίων και φυσικά με τα ταξίδια μας, του γνωρίζω ξένους τόπους, κουλτούρες και συνήθειες των ανθρώπων άλλων χωρών. Δεν υπάρχει καταλληλότερο παιδικό χριστουγεννιάτικο βιβλίο για το σκοπό αυτό. 


Ο μικρός μου έμαθε ότι στην Ιταλία δεν έχουν βασιλόπιτα, αλλά το πανετόνε. Ενθουσιάστηκε με την ιδέα ότι στην Αυστραλία δε χιονίζει τα Χριστούγεννα, αλλά είναι καλοκαίρι και όλοι γιορτάζουν στις παραλίες. Κατάλαβε ότι η πινιάτα, που πάντα σπάει με τους φίλους του στα πάρτι γενεθλίων του, είναι ένα Χριστουγεννιάτικο έθιμο του Μεξικό. Και βέβαια, του δημιουργήθηκε η απορία γιατί παλαιότερα στην Ελλάδα στολίζαμε καράβι αντί για δέντρο.
Αυτό το βιβλίο είναι κατάλληλο δώρο για κάθε μικρό αναγνώστη από 3 ετών και πάνω. Μπορεί η περίοδος των Χριστουγέννων να φτάνει σιγά σιγά στο τέλος της, όμως είμαι σίγουρη ότι θα διαβαστεί και θα ξαναδιαβαστεί πολλές φορές μέσα στο χρόνο.

Ημ. Έκδοσης : 19/10/2017
Σελίδες : 32
Ηλικία : 3-4,5-6
Σχήμα: 22 x 28.6 cm
Βιβλιοδεσία : ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΟ
Μεταφραστής : Πάλλη Έρρικα

Εκδόσεις: ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Χρυσή 


Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

Σχόλια

  1. Ώ! Τι ωραία πρόταση Χρυσή μου!
    Θα το πάρω για τις εγγονές μου.
    Εύχομαι οι καινούργια χρονιά, να σας φέρει ότι επιθυμήτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πραγματικά πολύ ποιοτικό βιβλίο!!
    Σ'ευχαριστώ πολύ Ρένα μου, καλή χρονιά και σε σένα! Να είσαι γερή και να χαίρεσαι την όμορφη μεγάλη οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!