Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διακόσμηση με σπιτάκια από πηλό


Μια καινούρια μου αγάπη είναι ο πηλός. Έχω αρχίσει και δοκιμάζομαι σε διάφορες κατασκευές και χαίρομαι τόσο με αυτό το νέο ταξίδι δημιουργίας.
Ξεκίνησα για αρχή με αυτόν που στεγνώνει μόνος του. Το σχέδιο μου αρχικά -όπως είχα αναφέρει και εδώ- ήταν να φτιάξω πολυκατοικίες από κρύα πορσελάνη, αλλά τελικά βρέθηκε ο πηλός μπροστά μου και έφτιαξα σπιτάκια.
Εσείς οι έμπειρες crafters πιθανόν να βρείτε το αποτέλεσμα πολύ απλοϊκό, αλλά εγώ το χάρηκα, όπως και όλη τη διαδικασία, τόσο πολύ, για δύο λόγους: 
 πρώτον γιατί τα φτιάξαμε μαζί με το γιο μου και
 δεύτερον ευχαριστήθηκα που "λέρωσα" τα χέρια μου με ένα νέο για μένα υλικό
Αρχικά λοιπόν, βρήκα κουτάκια στο μέγεθος που ήθελα και έντυσα κάποια άλλα μεταξύ τους με ταινία για να πετύχω τα μεγέθη σπιτιών που ήθελα. 





 Έπειτα άνοιξα τον πηλό και έντυσα με αυτόν τα κουτάκια. 



Σχεδίασα τα παράθυρα και τις πόρτες και έτοιμα.



Και επειδή όπως γνωρίζετε, αγαπώ πολύ το χειμώνα και περιμένω πώς και πώς να ξεκινήσει το κρύο, ήθελα λίγο από άρωμα δάσους στο σπίτι μας. Έτσι, τα στόλισα σε ένα δίσκο, με ένα όμορφο γλαστράκι και κουκουνάρια.



Στα σχέδιά μου είναι ήδη και κάποιες άλλες κατασκευές, καθώς και χριστουγεννιάτικα στολίδια, γι'αυτό φίλες crafters, εάν έχετε συμβουλές να μου δώσετε, για καλύτερη χρήση του πηλού, είναι φυσικά ευπρόσδεκτες και θα με χαροποιήσουν πολύ!


Εδώ μπορείς να βρεις όλες τις χειροτεχνίες που κατά καιρούς κάνω και παρουσιάζω στο blog

Και μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα

Αυτά από εμένα 
Χρυσή




Σχόλια

  1. Μπράβο χρυσοχέρα μου, υπέροχα έγιναν! Και εμένα μου αρέσει πολύ ο πηλός, είναι ένα εξαιρετικό υλικό που δίνει όμορφα αποτελέσματα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Ναι είναι υπέροχος ο πηλός! Τη βρήκα πολύ αγχολυτική την όλη διαδικασία!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα έγιναν! Και όλη η σύνθεση με τα κουκουνάρια υπέροχη και ακριβώς στα γούστα μου. Μπράβο κ πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι εσένα θα σου αρέσει Κατερίνα μου!
      Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Ωραίο υλικό ο πηλός και έχει πολλές δυνατότητες εφαρμογής.
    Δουλεύοντας τον θα μάθεις τα υπέρ και τα κατά .
    Για τα σπιτάκια μπορείς να χρησιμοποιήσεις και γυψόγαζα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, 'ευχαριστώ για τη συμβουλή Ρένα μου!
      Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη χρήση κατάλαβα πλλά για το υλικό.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μα τι ωραια ιδεα! Δεν ειχα σκεφτει ποτε να ντυσω με πηλο κουτακια 😊 γιουπι! Θα την κλέψω την ιδεα σου Χρυση μου! Χαμος θα γινει τα Χριστουγεννα! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλέψε ελεύθερα Τερέζα μου!
      Περιμένω τις αναρτήσεις σου με τις χειροτεχνίες σας!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Χρυσοχέρα! Υπέροχη ιδεα και μου αρεσουν τα σπιτάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι!
      Αφού σου αρέσουν και εσένα που είσαι master στις χειροτεχνίες, εντάξει, είμαι πολύ χαρούμενη!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

DIY φωτογραφική μηχανή με ένα κουτί

Πόσο δημιουργικοί έχουμε γίνει όλοι οι γονείς, προκειμένου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτή η καραντίνα, νομίζω είναι πλέον δεδομένο. Αυτή τη φορά, την ιδέα μας έδωσε η Σοφία από το The Rainbow plays music για τη δημιουργία μιας φωτογραφικής μηχανής από υλικά που έχουμε στο σπίτι και τη συμμετοχή μας στο #diycameracraftchallenge που "τρέχει" στο instagram.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες!