Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βιβλιο-πρόταση: Τερατοπαρέα με τρόπους, Εκδ. Μίνωας


Τα δύο βιβλία που διαλέξαμε να διαβάσουμε τώρα τελευταία από τις Εκδόσεις Μίνωας, είναι η σειρά "Τερατοπαρέα με τρόπους"  και δεν είχαμε καθόλου άδικο. 

Τα δύο βιβλία  "Στο τραπέζι" και "Ευχαριστώ, Παρακαλώ" της σειράς αυτής, εισάγουν πολύ διασκεδαστικά τα πολύ μικρά παιδάκια στη λογική της ευγενικής συμπεριφοράς. 



Οι Τερατούληδες αν και παίζουν στη λάσπη, ποτέ δεν ξεχνούν τους καλούς τους τρόπους και την ευγενική συμπεριφορά. Ζητούν ευγενικά αυτό που θέλουν και δεν ξεχνούν να πουν "Ευχαριστώ". 

Στο σπίτι του Τερατούλη η ώρα του φαγητού φτάνει και όλη η οικογένεια κάθεται στο τραπέζι. Πώς μπορούν αλήθεια τα παιδιά να μην ξεχάσουν τους καλούς τους τρόπους κατά τη διάρκεια του γεύματος;



Μέσα από τις πολύχρωμες σελίδες με την παιχνιδιάρικη εικονογράφηση και τις ευρηματικές ρίμες, τα παιδιά γνωρίζουν με πολύ απλό τρόπο, τις βασικές αρχές της ευγένειας. Πώς να ζητούν κάτι ευγενικά, πώς να ευχαριστούν κάποιον για τη βοήθειά του, και οι τρόποι καλής συμπεριφοράς την ώρα του φαγητού, είναι κάποιες από αυτές. Οι δε χαρακτήρες των Τερατούληδων, είναι ευφάνταστοι και μένουν στη μνήμη του παιδιού.
Για εμένα, που ως μαμά έχω πολύ ψηλά σε προτεραιότητα την εκμάθηση καλών τρόπων στα παιδιά μου, αυτή η σειρά παιδικών βιβλίων μου φάνηκε πολύ χρήσιμη για την παιδική βιβλιοθήκη. Συν τοις άλλοις, η ανάγνωση ήταν πολύ διασκεδαστική για το μεγάλο μου γιο και τα βιβλία είναι από αυτά που ανατρέχει συχνά!

Η ποιότητα της έκδοσης είναι πολύ καλή με σκληρόδετο εξώφυλλο και έντονα χρώματα .

Μπορείς να δεις τα βιβλία εδώ και να τα παραγγείλεις εδώ.

Συγγραφέας: MILLER COLWELL CONNIE
Εικονογράφος: CHIODI MARIA
Μετάφραση: ΔΑΝΗΙΛ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Πρώτη έκδοση: 1/2018
Διαστάσεις: 22.5x22.6 εκ.

Αυτά από εμένα..
Χρυσή 

(Εδώ θα βρεις όλες τις βιβλιο-προτάσεις του blog)



Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.

Κρέμα βρώμης για μωρά

Είσαι μαμά και δε θέλεις να δώσεις ρυζάλευρο στο μωρό σου; Μία πιο υγιεινή εναλλακτική, είναι η κρέμα βρώμης.