Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια blogger, μα ποια blogger;


Με αφορμή μια ανάρτηση αναρωτήθηκα - για ακόμα μια φορά - εάν μπορώ στο blogging να είμαι αυτό που είμαι.
Με όλο αυτό που συμβαίνει στα social media, την υπερέκθεση, τις influencers, την εισχώρηση των μεγάλων εταιριών, την άποψη όλων επί παντός επιστητού, τη μπουρδολογία που δεσπόζει παντού, αναρωτήθηκα εάν γίνεται ξεκάθαρο ποια είμαι, εάν μπορώ να διατηρήσω το ύφος μου και το ρομαντισμό με τον οποίο ξεκίνησα, εάν διαβάζοντας κάποιος μια ανάρτησή μου καταλαβαίνει ποια έχει απέναντί του. Γίνεται ξεκάθαρο πότε μιλάω και πότε δεν έχω τίποτα να πω; Καταλαβαίνει ο αναγνώστης ότι είμαι αληθινή; Πειράζει που δε μοιράζομαι τα πάντα στο blog και στα social media; 
Αυτά και άλλα πολλά, είναι τα ερωτήματα που - πιθανόν - κάθε blogger που σέβεται τον εαυτό της, αναρωτιέται κάποια στιγμή της "blogoκαριέρας" της. 
Επειδή λοιπόν, έχω καταλήξει, εδώ και πολύ καιρό (ίσως από την εφηβεία μου) ποια είμαι, σήμερα θέλω να σου πω αγαπημένη μου αναγνώστρια, τί βλέπεις από εμένα ως τώρα και τί θα δεις στο μέλλον και τί δεν πρόκειται να διαβάσεις ποτέ μα ποτέ σε αυτή τη γωνιά του διαδικτύου.
Το "βιογραφικό" μου το γνωρίζεις πιθανόν. Είμαι μαμά δύο αγοριών, οικονομολόγος, εργάζομαι στο δημόσιο και τα ενδιαφέροντά μου είναι αυτά που κατά καιρούς βλέπεις στο blog κι στα social media.
Αυτό που πιθανόν να μη γνωρίζεις είναι ότι σε ό,τι αφορά τα πιστεύω μου, δε δέχομαι μύγα στο σπαθί μου. 

Εδώ μέσα λοιπόν δεν έχεις δει και δε θα δεις ποτέ κάποια συγκεκριμένα πράγματα :

1) Εδώ μέσα δε θα δεις ποτέ την προώθηση ενός προϊόντος που δεν σέβεται το περιβάλλον, ή δε θα δεις ποτέ συνταγές με κρέας και πρώτες ύλες που η κατανάλωσή τους επηρεάζει τον πλανήτη. 
Δεν χρησιμοποιώ είδη που βλάπτουν το περιβάλλον; Φυσικά και χρησιμοποιώ, όποιος έχει ψαχτεί γνωρίζει ότι δε γίνεται αλλιώς, δυστυχώς. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να δίνω τις πληροφορίες που μαθαίνω για να μαθαίνουν και οι αναγνώστες οτιδήποτε θεωρώ χρήσιμο, και ελπίζω ο ένας να συμπαρασύρει τον άλλον προς μια πιο φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά. 
Δεν τρώω κρέας; Φυσικά και τρώω κρέας και δίνω και στα παιδιά μου. Ωστόσο, είναι μία επιλογή την οποία δεν υποστηρίζω, όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό. Δε θα προωθήσω μια συμπεριφορά που εγώ ή ίδια προσπαθώ να εξαλείψω, όπως η κατανάλωση κρέατος ή η χρήση πλαστικού.

2) Εδώ μέσα δε θα δεις ποτέ κάτι σχετικό με γιορτές και γενικότερα θεματολογία που δε σέβεται και δε συμπορεύεται με την Ορθοδοξία. 
Μην περιμένεις προτάσεις για τη γιορτή των ερωτευμένων, τις απόκριες, το halloween κλπ. Αυτό σημαίνει πολύ απλά, ότι δεν έχω υιοθετήσει αυτό που προάγουν, δε σημαίνει όμως σε καμία περίπτωση ότι κατακρίνω αυτόν που το κάνει. 

3) Εδώ δε θα δεις ποτέ μια βιβλιοκριτική ενός βιβλίου που δεν αξίζει, μόνο και μόνο γιατί θέλω να ευχαριστήσω έναν εκδοτικό οίκο. 
Όλα τα βιβλία που προτείνω έχουν κάτι να δώσουν στον αναγνώστη σύμφωνα με τη δική μου αξιολόγηση και σύμφωνα με τις δικές μου ηθικές αξίες και φυσικά με το γούστο μου. Δε θα δεις ούτε ένα βιβλίο που δεν αγάπησα διαβάζοντάς το ή που ήταν χαμηλής ποιότητας, ή που δεν είχε κάτι να προσφέρει στα παιδιά μου και σε μένα.

4) Εδώ δε θα δεις ποτέ την αναφορά σε μεγάλα blogs και bloggers/influencers που δεν εκτιμώ, μόνο και μόνο για να μου "ανταποδώσουν" τη "φιλία". 
Με όσες με έχεις δει να συναναστρέφομαι διαδικτυακά και να αναφέρομαι συχνά, είναι και αυτές που έχω γνωρίσει καλύτερα, που έχω συνομιλήσει πολύ, που ταιριάζω σε μεγάλο βαθμό, που σέβομαι και εκτιμώ τη δουλειά τους και που - με κάποιες από αυτές - έχω γίνει φίλη. Ποτέ δε θα διαφημίσω μια δουλειά που δε μου αρέσει μόνο και μόνο επειδή η blogger είναι γνωστή στο κοινό και προσβλέπω στη στήριξη της. Απεχθάνομαι αυτή την τακτική, αν και  διαπιστώνω ότι παίζει πολύ στο χώρο.

5) Εδώ δε θα δεις ποτέ ανάρτηση, όταν δεν έχω κάτι να πω. 
Κατά διαστήματα ελλείψει έμπνευσης ή λόγω overdose, επιλέγω να απέχω από το blogging και από τα social media.
Το blogging για εμένα είναι έκφραση. Εάν δεν έχω τίποτα να πω, προτιμώ να απέχω από το να ασχολούμαι με επιφανειακά πράγματα και να γράφω μπούρδες, που δε θα προσφέρουν τίποτα στον αναγνώστη, ή που έχουν χιλιοειπωθεί, μόνο και μόνο για να βρίσκομαι στην επικαιρότητα. Αυτό βέβαια είναι κάτι που μπορεί να απoτυπώνεται στα νούμερα, αλλά πραγματικά δε νιώθω ότι είμαι "δούλος" των αριθμών. Προτιμώ την ποιότητα από την ποσότητα.

6) Εδώ δε θα διαβάσεις κάτι που αποσκοπεί στη υστεροφημία μου.
Δε με ενδιαφέρει, ούτε με ενδιέφερε ποτέ να με μάθει ο κόσμος και να γίνω γνωστή στα social, μη σου πω ότι είναι αντικίνητρο για μένα. Ούτε πρόκειται να δείξω λεπτομερώς όλη μου τη ζωή για να κερδίσω likes, καθώς αυτό ως γνωστόν πουλάει. Μου αρέσει το μοίρασμα και η κοινωνικοποίηση και αυτό κρατάω από όλο το πακέτο. Το blogoσπιτακι μου είναι απλά ένα σημείο συνάντησης ομοϊδεατών. 

7) Εδώ δε θα δεις καμίας μορφής αντιγραφή. 
Πολύ απλά δεν έχω λόγο να αντιγράψω. Με ενδιαφέρει να ανεβάσω ένα θέμα που μου αρέσει, που με προβληματίζει, θέλω να το συζητήσω, να προβληματίσω, να ακούσω άλλες απόψεις, να περάσω όμορφα και να το διαδώσω και στους άλλους. Εάν είναι ένα θέμα που ανήκει σε κάποιον άλλον δε μου δίνει καμία ικανοποίηση να το αντιγράψω. Να το αναφέρω φυσικά ναι, να το αντιγράψω όχι. 

Εδώ θα δεις:

Αυτά που με κάνουν χαρούμενη, που με χαλαρώνουν, που με προβληματίζουν. Αυτά που κάνω με τα παιδιά μου και περνάμε όμορφα. Αυτά που έχουν μια προστιθέμενη αξία σε πνευματικό επίπεδο, που προσθέτουν αισθητική, αξία και ομορφιά στην καθημερινότητά μας. Και φυσικά όλα όσα θα δεις αφορούν κυρίως την ιδιότητά μου ως νέας μητέρας. 
Εδώ θέλω να περνάμε καλά και να νιώθουμε ηρεμία και χαρά. Όταν δε νιώθω όμορφα απέχω και πάλι. 

Αυτά από εμένα
Χρυσή








Σχόλια

  1. Πολύ ωραία τα γράφεις Χρυσή μου .
    Μακάρι όλοι να σεβομασταν την προσωπική ζωή του καθενός και να μην αναφερόμασταν επί παντός επιστητού .
    Όσο για τις σκοπιμότητες , άστα να πάνε.
    Κάνε την δουλειά σου και κοίτα την οικογένειά σου εσύ .
    Φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γι' αυτό θα συνεχίσουμε να σε διαβάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο πολύ με τιμά αυτό που μου λες!
      Σ'ευχαριστώ από καρδιάς Δάφνη μου!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφη η κατάθεση σου, Χρυσή! Συνέχισε ετσι❤ Σε φιλώ γλυκά, σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

DIY φωτογραφική μηχανή με ένα κουτί

Πόσο δημιουργικοί έχουμε γίνει όλοι οι γονείς, προκειμένου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτή η καραντίνα, νομίζω είναι πλέον δεδομένο. Αυτή τη φορά, την ιδέα μας έδωσε η Σοφία από το The Rainbow plays music για τη δημιουργία μιας φωτογραφικής μηχανής από υλικά που έχουμε στο σπίτι και τη συμμετοχή μας στο #diycameracraftchallenge που "τρέχει" στο instagram.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες!