Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Βρες το Στοιχείο σου", Εκδόσεις Διόπτρα


Το βιβλίο "Βρες το στοιχείο σου" είναι από τα πιο χρήσιμα βιβλία που έχω διαβάσει και θεωρώ ότι θα πρέπει να διαβάσουν όσοι ασχολούνται με το μεγάλωμα και την εκπαίδευση των παιδιών, αλλά και όλοι όσοι δεν νιώθουν ότι έχουν ακόμη συνδεθεί με όσα πραγματικά αγαπούν να κάνουν.
Αναμφίβολα στα top 5 μου βιβλία αυτοβελτίωσης!

Έχω πει πολλές φορές πόσο απολαμβάνω να διαβάζω έρευνες. Να μαθαίνω δηλαδή μέσα απο επιστημονικά δεδομένα, για ένα συγκεκριμένο θέμα. Αυτό το βιβλίο είναι γραμμένο από έναν επιστήμονα, σε πολύ απλή και κατανοητή γλώσσα. Είναι σαν να μιλάς με τον επιστήμονα κολλητό σου για το πρόβλημά σου ότι δεν αγαπάς τη δουλειά σου, και αυτός σου αναλύει όλες τις παραμέτρους.

Ο συγγραφέας λοιπόν, ως ερευνητής, δίνει τα φώτα του στο πολύ σοβαρό θέμα της εύρεσης του Στοιχείου μας, της δραστηριότητας δηλαδή με την οποία νιώθουμε χαρούμενοι, την οποία θα κάναμε ακόμη και αν δε μας πλήρωνε κανείς, την οποία νιώθουμε ότι αν μας στερήσουν, είμαστε έξω από τα νερά μας. Δεν αναφέρεται στο θέμα "επιλογή επαγγέλματος", ωστόσο φέρνει καθ' όλη τη διάρκεια του βιβλίου παραδείγματα ανθρώπων (κυρίως αναγνωρισμένων παγκοσμίως) οι οποίοι μέσα από το επάγγελμα τους γνώρισαν την επιτυχία και την ευτυχία, με τη διαφορά ότι το επάγγελμα τους ήταν το Στοιχείο τους, αυτό δηλαδή με το οποίο ένιωθαν ο εαυτός τους, αυτό στο οποίο είχαν κλίση/ταλέντο, αυτό που αγαπούσαν και αυτό το οποίο θα έκαναν ακόμη και αν δεν τους πλήρωνε τους λογαριασμούς.
Το βιβλιο χωρίζεται σε 11 κεφάλαια και συστήνει με έναν μοναδικό τρόπο τα επιμέρους χαρακτηριστικά και τις προϋποθέσεις για να βρει κανείς το Στοιχείο του.
Το πολύ ωραίο σε αυτό το βιβλίο είναι ότι, προκειμένου να εξηγήσει της σημασία του Στοιχείου, αναλύει διεξοδικά άλλα θέματα, όπως τις κουλτούρες των λαών και πώς αυτές έχουν διαμορφωθεί, τα διάφορα τεστ νοημοσύνης και με ποιές αφορμές αυτά δημιουργήθηκαν, την ομαδική ψυχολογία έναντι της ατομικής, τα χαρακτηριστικά των "τυχερών" και "άτυχων" ανθρώπων, τη σημασία του μέντορα και τη συναστροφής με άτομα της ίδιας "φυλής", την προσωπική μας αυτοβελτίωση, τα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως και τί χρειάζεται για την αναμόρφωσή τους και πολλές άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Στον επίλογο του βιβλίου ο συγγραφέας επιτυγχάνει μία καταπληκτική σύνδεση όλων όσων έχει υποστηρίξει προηγουνένως με τη σημερινή κατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και της ανθρώπινης υπόστασης, κάτι που εμένα με εξέφρασε απόλυτα. Και καταλήγει σε ένα πολύ σοβαρό και βαθύ συμπέρασμα για όλα όσα έχει προαναφέρει.

Εγώ που νιώθω ότι πάντα αντιμετωπίζω ένα γραπτό, με τον διττό μου ρόλο μαμά - ενήλικας, βρήκα τα εξής σε αυτό το υπέροχο αναγνωστικό ταξίδι:
Ως μαμά, βρήκα ένα μπούσουλα για τον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να αντιμετωπίσω τις φυσικές κλίσεις των παιδιών μου, τα ερεθίσματα που θέλω να τους δώσω και πώς αυτά θα επηρεάσουν το μέλλον τους, ως ενήλικες. Επιπλέον, αναθεώρησα και αναρωτήθηκα πάνω σε πολλούς τομείς, όπως για παράδειγμα τη φυσική μου τάση να θέλω να γίνονται όλα με το δικό μου τρόπο και το πώς επηρεάζει η κουλτούρα του λαού μας τις δικές μου προσωπικές απόψεις στο πώς θέλω να μεγαλώσω τα παιδιά μου.
Ως ενήλικας, που δεν έχει επιλέξει τη δουλειά των ονείρων του και δε βρίσκεται σε επαφή με το Στοιχείο του, βρήκα απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα που καιρό έχω μέσα στο κεφάλι μου. Τί έκανα λάθος, ποιες επιλογές με έφεραν εδώ που είμαι, γιατί δεν άκουσα την καρδιά μου στην επιλογή επαγγέλματος και πολλά άλλα. Παράλληλα το βιβλίο αυτό μου έδωσε και μια διαφορετική προοπτική για το μέλλον και όλα όσα μπορώ να κάνω για να αλλάξω αυτό που με εμποδίζει να έρθω σε επαφή με το Στοιχείο μου.

Το "Βρες το Στοιχείο σου" είναι ένα βιβλίο που δίνει μεγάλη προστιθέμενη αξία στον αναγνώστη, που τον εμπνέει, που του δίνει ένα τόνο αισιοδοξίας για το μέλλον και κρατάει μέχρι το τέλος το ενδιαφέρον του! 
Είναι από αυτά τα βιβλία που σε κάνουν να θέλεις να αρπάξεις τη ζωή απ' τα μαλλιά, που σε κάνουν να νιώθεις ότι είσαι ικανός να καταφέρεις τα πάντα!
Αναμφίβολα στα top 5 μου βιβλία αυτοβελτίωσης!

Μπορείτε να το δείτε και να το αγοράσετε εδώ.




Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα


Αυτά από εμένα 
Χρυσή 





Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

DIY φωτογραφική μηχανή με ένα κουτί

Πόσο δημιουργικοί έχουμε γίνει όλοι οι γονείς, προκειμένου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτή η καραντίνα, νομίζω είναι πλέον δεδομένο. Αυτή τη φορά, την ιδέα μας έδωσε η Σοφία από το The Rainbow plays music για τη δημιουργία μιας φωτογραφικής μηχανής από υλικά που έχουμε στο σπίτι και τη συμμετοχή μας στο #diycameracraftchallenge που "τρέχει" στο instagram.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες!