Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Woodland birthday party


Τα περασμένα γενέθλια του Αναστάση μου τα γιορτάσαμε με πολύ χαρά! Φτάνοντας στα δύο πλέον αντιλαμβανόταν τα πάντα, χαιρόταν με τη διαδικασία και απόλαυσε την ολόδική του μέρα.

Σαν πάρτι δεν είχε τίποτα ιδιαίτερο. Επιλέξαμε τον παιδότοπο που επιλέγαμε και για τον Μπάμπη όσο ήταν μικρούλης, ο οποίος είναι μικρός και ελεγχόμενος με πολύ καλές παιδαγωγούς που ασχολούνται με τα παιδιά και καλέσαμε λίγους και καλούς φίλους!
Εγώ διένυα την τρίτη εγκυμοσύνη, οπότε ήμουν από πολύ νωρίς δυσκίνητη  και νωχελική. Ωστόσο, δε θα μπορούσα να στερήσω από τον μικρούλη μου τουλάχιστον ένα ενδιαφέρον setting για τις φωτογραφίες του και για να θυμόμαστε αυτή την ημέρα όμορφα!Έτσι, περιορίστηκα στο στολισμό ενός κεντρικού τραπεζιού.

Το concept ένα από τα αγαπημένα μου τώρα τελευταία, "Δάσος" ή αλλιώς "Woodland".
Τα στοιχεία του στολισμού του τραπεζιού ήταν όλα φυσικά, κάποια από αυτά τα έχουμε μαζέψει κατά καιρούς στις βόλτες μας στο δάσος του Υμηττού: κουκουνάρια, βελανίδια, κλαδιά. Μία ξύλινη βάση, ένα στεφάνι από ξύλινα κλαδιά, ένα μεγάλο βάζο γεμάτο κουκουνάρια, ένα τουκάν σε ξύλινο στικ, δύο μεγάλα κλαδιά και μερικά κρεμ μπαλόνια που είχα από προηγούμενο πάρτι. Στη βάση έβαλα ριζόχαρτο καφέ σκούρο και voila:





Αγόρασα ζωάκια του δάσους για τον στολισμό της τούρτας και κάποια από αυτά τα άφησα διάσπαρτα στο στολισμένο τραπέζι.


Την τούρτα μας τα τελευταία χρόνια την αγοράζουμε από εδώ, είναι πάντα πολύ νόστιμη, φρέσκια και πάντα μα πάντα πετυχαίνουν το σχέδιο που θέλουμε. Έτσι έγινε και τώρα! Δεν είναι υπέροχη;








Τέλος, τα δωράκια για τα παιδιά μου τα ετοίμασε η Μίνα από το Μαγικό Φίλτρο, η οποία τα τελευταία χρόνια μου ετοιμάζει ότι χρειάζομαι για πάρτι, βαφτίσεις και γενικά εκδηλώσεις. Διάλεξα υφασμάτινα τσαντάκια με τυπωμένα τα ζώα του δάσους. Το τύπωμα έγινε αυτοκόλλητο που κολλήθηκε σε σακούλες craft όπου μπήκαν τα δώρα, με ένα "ευχαριστώ" προς τους μικρούς μας φίλους.





Ο παιδότοπος ανέλαβε τα πάντα για το κέρασμα των καλεσμένων και περάσαμε πραγματικά φανταστικά!

Μπορείτε να δείτε όλα μας τα πάρτι εδώ.

Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα

Χρυσή



Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!