Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σπίτι σε τάξη, ζωή σε τάξη, Εκδόσεις Κλειδάριθμος


Βάλε τη ζωή σου σε τάξη με έναν τρόπο που θα αλλάξει τη ζωή σου μια για πάντα! Ένα βιβλίο που δεν αποτελεί μόνο μία μέθοδο τακτοποίησης, αλλά κρύβει πίσω του μια ολόκληρη φιλοσοφία ζωής.

Η Μαρί Κόντο, με τη μέθοδο KonMari, μας βοηθά να βάλουμε το σπίτι μας σε τάξη αλλάζοντας, όχι μόνο το χώρο στον οποίο ζούμε, αλλά και τη σχέση που αναπτύσσουμε με τα αντικείμενα γύρω μας. Απαλλάσσοντας το σπίτι μας από όλα εκείνα που δε χρειαζόμαστε πια (και μαζί, τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τα συνοδεύουν), θα βελτιώσουμε την καθημερινότητά μας, θα νιώσουμε πιο ανάλαφροι και θα γεμίζουμε έμπνευση και όρεξη για ζωή.


Το κυριότερο που σου ενισχύει αυτό το βιβλίο είναι η συνέπεια. Αποτελεί έναν πολύ έξυπνο και κατανοητό μπούσουλα, για όποιον θέλει εύκολα να απελευθερωθεί από αντικείμενα που στην πραγματικότητα δε χρειάζεται, και μία λογική τακτοποίησης που ποτέ δεν είχα ξανακούσει και πολύ μου ταίριαξε. Από την αρχή της ανάγνωσης δε, έχω ξεφορτωθεί 7 μεγάλες σακούλες με διάφορα είδη (ρούχα, βιβλία, είδη αποθήκευσης και διακόσμησης κ.λπ.). Δεν έχω ακολουθήσει ακόμη βήμα βήμα τη μέθοδο, καθώς απαιτεί μια κάποια αφοσίωση για αρκετό χρόνο. Πιστεύω όμως ότι τώρα που τελείωσα την ανάγνωση και έχω σημειώσει τα κυριότερα σημεία της μεθόδου, είμαι έτοιμη να το κάνω. Το πιο σημαντικό που εμένα μου πρόσφερε αυτό το βιβλίο, είναι ότι με έβαλε κατευθείαν στη διάθεση να ελαφρύνω λίγο την κατάσταση και να έρθω πιο κοντά σε αυτό που εγώ θεωρώ ποιοτική διαβίωση μέσα στο σπίτι.
Σε κάποια σημεία το βρήκα υπερβολικό όχι ως προς τη μέθοδο, ούτε ως προς την περιγραφή, αλλά ως προς την αντιμετώπιση των αντικειμένων. Θεωρώ όμως ότι σε αυτό έπαιξε ρόλο η πολιτισμική απόσταση που σίγουρα υπάρχει μεταξύ εμάς και των Ιαπώνων, καθώς και η βαθιά αντι-υλιστική και αντι-καταναλωτική λογική που με χαρακτηρίζει. 
Τίποτα από αυτά δε με έκανε να μην απολαύσω την ανάγνωση! Το αντίθετο. Με πιάνω συχνά να εντοπίζω αντικείμενα που με βαραίνουν και πολύ εύκολα να τα πετάω γιατί  πολύ απλά...δε μου δίνουν χαρά. Έχει επηρεάσει ολόκληρη την αντιμετώπισή μου στο θέμα της τακτοποίησης.
Με το ίδιο ενδιαφέρον διαβάζουν και τα παιδιά μου το αντίστοιχο βιβλίο της συγγραφέως για παιδιά "Κίκη & Ζακ, η μαγεία της φιλίας" που έχω παρουσιάσει παλαιότερα.




Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα

Χρυσή



Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!