Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ημερολόγιο! Η καθημερινή συνήθεια που δίνει χαρά

Σου έχει συμβεί ποτέ τα άγχη και οι σκέψεις να κατακλύζουν το μυαλό σου για ώρες, ημέρες ακόμη και εβδομάδες και να γίνονται ένας ανεμοστρόβιλος που σε αφήνει αγχωμένο και μπερδεμένο; Δοκίμασε να γράψεις. Ακόμη κι αν δε θεωρείς τον εαυτό σου πολύ ικανό στις λέξεις, η γραφή θα σε κάνει χαρούμενο και θα σε ξαλαφρώσει.

Πολύ πριν ξεκινήσω το blogging κρατούσα ημερολόγιο, όπως πολλές bloggers αλλά και συγγραφείς, καθώς έβρισκα μεγάλη ανακούφιση στο να καταγράφω διάφορα στο χαρτί. Στην πορεία προς την ενηλικίωση κατάλαβα ότι αυτό με βοηθάει σε πολλά επίπεδα, στον ψυχολογικό τομέα αλλά και στον καθημερινό οργανωσιακό μου αγώνα. Πώς; 


________________________ * ________________________

Προχώρα παρακάτω για να δεις ποιο ημερολόγιο χρησιμοποιώ σήμερα!

________________________ * ________________________


Το ημερολόγιο είναι το βασικό αντικείμενο στην τσάντα μου για πολλούς λόγους:

Μου δημιουργούν επίγνωση.

Όταν η καθημερινότητα είναι γεμάτη από γεγονότα, συμβάντα, ραντεβού, τρέξιμο και υποχρεώσεις συχνά ξεχνάμε να δώσουμε βάση στο τί πραγματικά έχει σημασία. Το καθημερινό ημερολόγιο με βοηθάει να σημειώνω όλα όσα έχουν σημασία και με κάνουν να είμαι ευγνώμων για όσα έχω και όσα με κάνουν χαρούμενη.

Με βοηθούν στην επίτευξη των στόχων μου

Όταν οπτικοποιείς τον στόχο καταγράφωντάς τον, τότε "επισημοποιείται" και έχεις περισσότερες πιθανότητες να προσπαθήσεις να τον επιτύχεις. Όταν παραμείνει στη σκέψη αποτελεί απλώς ένα όνειρο. Μόλις καταγραφεί μετατρέπεται σε στόχο.

Με κάνουν περισσότερο δημιουργική

Τα διάφορα ερεθίσματα που περνούν από μπροστά σου και χάνονται, εάν αποτυπωθούν, παραμένουν μια δημιουργική πηγή έμπνευσης. Σημειώνω λοιπόν, ότι βλέπω που μου δίνει μια ιδέα για δημιουργία.

Με βοηθούν στην τήρηση του προγράμματος

Οι μητέρες συνήθως έχουμε σφιχτό πρόγραμμα που αφορά την εργασία μας, το σπίτι, τα παιδιά, τη διατροφή και ένα σωρό άλλα πεδία στα οποία θέλουμε να είμαστε συνεπείς.

Με κάνουν χαρούμενη

Συχνά σημειώνω στιγμές χαράς με τα παιδιά ή κάποιο αστείο περιστατικό ή αστείες λέξεις που έχουν πει στην προσπάθειά τους να μάθουν να μιλούν. Αυτό με κάνει χαρούμενη γιατί κρατάω ζωντανή την ανάμνηση και την ανακαλώ σε δύσκολες ώρες, κάτι που με κάνει να νιώθω μια γλυκιά νοσταλγία, ένα συναίσθημα που λατρεύω. 

Το ημερολόγιο που έχω διαλέξει για φέτος



Φέτος διάλεξα ένα ημερολόγιο χωρίς ημερομηνίες, ένα ημερολόγιο που με αφήνει ελεύθερη να γράψω και να εστιάσω σε αυτά που θέλω, ενώ παράλληλα μου υπενθυμίζει τις σημαντικές στιγμές της χρονιάς και με βοηθάει να κρατάω πρόγραμμα. 



Είναι ένα ημερολόγιο παιχνιδιάρικο, με αυτοκόλλητα, άκρως προσωποποιημένο για τον κάθε χρήστη, πολύ όμορφο και με έντονα αισιόδοξη χροιά, που με κάνει να θέλω να το ανοίξω!

Το My BULLET JOURNAL Η όμορφη ζωή μου κυκλοφορεί από Εκδόσεις Πεδίο και το έχω λατρέψει.



Ο τρόπος χρήσης του είναι ελεύθερος και προσαρμόζεται στο χρήστη. Σκοπός του είναι ο χρήστης να οργανωθεί, εξοικονομώντας χρόνο, να θέσει τις προτεραιότητές του, να καταγράψει όλα όσα χρειάζεται, ταυτόχρονα να είναι δημιουργικός και να βρει χώρο να αποτυπώσει σκέψεις, συναισθήματα και όμορφες στιγμές, να βρει έμπνευση, να ενθουσιαστεί με τα quotes, ενώ παράλληλα κρατάει το πρόγραμμά του ενημερωμένο. 



Είναι η νέα μου αγαπημένη καθημερινή συνήθεια και πραγματικά το έχω λατρέψει. 

Μπορείτε να το δείτε εδώ.


Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα

Αυτά από εμένα

Χρυσή



Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.