Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πρώτη μου λογοτεχνία από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο: Δύο βιβλιο-παρουσιάσεις και ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ


Ο "μήνας του βιβλίου", όπως τον έχω ονομάσει, και οι εορτασμοί  για αυτή τη συγκυρία συνεχίζονται εδώ στο blog. Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου η χθεσινή και με αφορμή αυτό σου έχω παρουσίαση, και φυσικά διαγωνισμό, σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Μεταίχμιο. 

Η σειρά "Η πρώτη μου λογοτεχνία" περιλαμβάνει κλασικά διαμάντια της παγκόσμιας λογοτεχνίας, διασκευασμένα κατάλληλα για παιδιά. Κλασικοί συγγραφείς όπως ο Ντοστογιέφσκι, ο Ντίκενς, ο Μαρκ Τουέιν, ο Παπαδιαμάντης, η Πηνελόπη Δέλτα, ο Θερβάντες αλλά και ο Όμηρος, ο Σαίξπηρ και πολλοί ακόμα παρουσιάζονται σε παιδιά 4 ετών και άνω, μέσα από τη ματιά Ελλήνων συγγραφέων παιδικής λογοτεχνίας.  


Ο πρώτος μου Όσκαρ Ουάιλντ: Ο ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ  





Το γνωστό παραμύθι του Όσκαρ Ουάιλντ εξυμνεί το μεγαλείο της πραγματικής φιλίας, αλλά και τις έννοιες της προσφοράς και της καλοσύνης. Μέσα από τη διασκευή της Αργυρώς Πιπίνη οι μικροί αναγνώστες γνωρίζουν το διάσημο Ευτυχισμένο Πρίγκιπα και τον επιστήθιο φίλο του το καλοσυνάτο χελιδόνι. Η γνωριμία των δύο ηρώων φέρνει τη χαρά σε αυτούς που έχουν ανάγκη. Την ιστορία "ντύνει" υπέροχα η εικονογράφηση της Γκάμπι Μπάρατσι.

ISBN:978-618-03-1260-7
Σελίδες: 40
Ημ.Εκδ.:15/3/2018


Ο πρώτος μου Κορνάρος: Ο ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ






Το κλασικό αριστούργημα του Βιτσέντσου Κορνάρου παρουσιάζεται στους μικρούς αναγνώστες μέσα από τη ματιά και τη διασκευή της Λίνας Σωτηροπούλου και την εικονογράφηση της Σοφίας Παπαδοπούλου. Διατηρώντας τις ρίμες, αλλά απλοποιώντας το περιεχόμενο, η συγγραφέας γνωρίζει την, παγκοσμίου φήμης, ιστορία αγάπης του Ερωτόκριτου με την Αρετούσα, στο παιδικό κοινό. Προσωπικό μου αγαπημένο σύγγραμμα, τότε που για πρώτη φορά φοιτήτρια το διάβασα και συγκινήθηκα τόσο από τη γλυκιά ιστορία, διάλεξα με αυτή τη διασκευή, να συστήσω στο γιο μου την έννοια της αγνής αγάπης, αλλά και έννοιες που σήμερα τείνουν να χαθούν, όπως της ανδρείας και της τιμής.

ISBN:978-618-03-1114-3
Σελίδες: 40
Ημ.Έκδοσης: 21/9/2017

Τα βιβλία της σειράς μπορείς να δεις και να αγοράσεις εδώ.

Με μεγάλη μου, λοιπόν, χαρά και σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Μεταίχμιο, θα χαρίσουμε σε δύο τυχερές/ούς αναγνώστριες/ες του blog, τα ανωτέρω βιβλία, μέσα από το διαγωνισμό που θα γίνει στη σελίδα Instagram του Bliss Seeking Mom έως 30/4/2018. Οι τυχερές/οί θα αναδειχθούν ανάμεσα σε αυτούς που έχουν ακολουθήσει σωστά τα βήματα που αναφέρονται στη σχετική ανάρτηση στο instagram.


Η διαδικασία παραλαβής των βιβλίων από τους νικητές έχει ως εξής:

  • Οι νικητές που κατοικούν στην Αττική παραλαμβάνουν το αντίτυπό τους από τον Πολυχώρο Μεταίχμιο (Ιπποκράτους 118, Αθήνα)
  • Οι νικητές που κατοικούν στην υπόλοιπη Ελλάδα θα το λάβουν ταχυδρομικά και τα έξοδα αποστολής αναλαμβάνουν οι εκδόσεις Μεταίχμιο.

Καλή επιτυχία!
Χρυσή




Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin




Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.