Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Blissful herbs































Στην προσπάθειά μου να αντιμετωπίσω τις επιπτώσεις της κυστικής ακμής στο πρόσωπό μου και έχοντας βέβαια επισκεφθεί πριν, όλους τους δερματολόγους της Αθήνας και έχοντας χρησιμοποιήσει όλες τις φαρμακευτικές κρέμες του εμπορίου για την αντιμετώπιση του ακνεϊκού δέρματος, τα τελευταία τρία χρόνια, κατέληξα να αναζητώ μια πιο ολιστική αντιμετώπιση του προβλήματος, μήπως και δω φως. Και το ένστικτό μου με καθοδήγησε σωστά.
Ψάχνοντας ανακάλυψα, αλλά διαπίστωσα κιόλας, ότι τα βότανα της φύσης είναι κατάλληλα προκειμένου να αντιμετωπίσει κανείς διάφορα προβλήματα υγείας. Ο λόγος είναι ότι τα βότανα έχουν αντιφλεγμονώδεις, αντιοξειδωτικές και αντισηπτικές ιδιότητες και καθώς η κυστική ακμή είναι μία φλεγμονή των σμηγματογόνων αδένων, η οποία δημιουργείται λόγω των συνθηκών της καθημερικής ζωής, της διατροφής του άγχους κ.λπ., φάνηκε ότι η κατανάλωση εγχυμάτων ή αφεψημάτων διαφόρων βοτάνων είχαν πολύ καλό αποτέλεσμα στη δική μου περίπτωση, σε συνδυασμό βέβαια με καλή διατροφή.
Στόχος αυτής της ανάρτησής μου δεν είναι να επιμορφώσω. Εξάλλου, μια περιήγηση στο διαδίκτυο μπορεί να διαφωτίσει οποιονδήποτε ενδιαφέρεται, από αρμόδιους επιστήμονες του αντικειμένου, ως προς τις ευεργετικές ιδιότητες των βοτάνων και τη χρήση τους ανάλογα την ανάγκη του καθενός. Στόχος μου είναι να παρακινήσω, ως προς την επιστροφή στη χρήση των ευεργετικών προϊόντων που μας χαρίζει η φύση.
Τα εγχύματα ή αφεψήματα που εγώ χρησιμοποιώ είναι διάφοροι συνδυασμοί από τα πιο γνωστά και εύκολα να βρει κανείς βότανα. Τσάι βουνού, μαύρο τσάι, τσάι μέντας, φλαμούρι (τίλιο), χαμομήλι, δυόσμο, λουίζα, μολόχα, φασκόμηλο.
Έγχυμα: Βάζω στην κούπα 1-3 κουταλιές βότανα της επιλογής μου και ρίχνω ζεστό νερό. Καλύπτω με ένα καπάκι και αφήνω για 4-5 λεπτά.
Αφέψημα: Βράζω τα βότανα σε ένα μπρίκι για 7-10 λεπτά περίπου
Συγκεκριμένα βότανα είναι κατάλληλα και για κατανάλωση από μικρά παιδιά, όπως το χαμομήλι και το τίλιο, αλλά πάντοτε μετά από συνεννόηση με τον παιδίατρο, όπως επίσης και ενημέρωση του γιατρού σε περίπτωση που υπάρχει παθολογία σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα.

Τα φιλιά μου

Mama Chrysi 



Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.

Κρέμα βρώμης για μωρά

Είσαι μαμά και δε θέλεις να δώσεις ρυζάλευρο στο μωρό σου; Μία πιο υγιεινή εναλλακτική, είναι η κρέμα βρώμης.