Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Χριστουγεννιάτικο δέντρο από κονσέρβες




Μπορεί τα Χριστούγεννα να αργούν ακόμα λιγουλάκι αλλά εμείς στο σπίτι είμαστε ήδη σε mood Χριστουγεννιάτικο. Το CD με τα τραγουδάκια μας έκανε την εμφάνισή του και παίζει διαρκώς, το φρέσκο μικρό ελατάκι για το δωμάτιο του Μπαμπουίνου μου αγοράστηκε ήδη και περιμένει τα στολίδια του και λέω γιατί να μην αρχίσουμε να φτιάχνουμε καμιά χειροτεχνία; 

Πήρα λοιπόν δύο από τα κουτιά φαρίν-λακτέ και ένα από τις κονσέρβες τομάτας που έχω κρατήσει, το πράσινο σπρέι μου, τα πον-πον, κορδέλες και ξεκινήσαμε. 



Το συγκεκριμένο diy το έχω δει από πέρυσι εδώ, αλλά φέτος κατάφερα να το βάλω στο πρόγραμμα. όχι ότι είναι δύσκολο, το αντίθετο. Πρόκειται για ένα από τα πιο εύκολα diy.
Ουσιαστικά έβαψα με πράσινο σπρέι τις τρεις κονσέρβες, τις κόλλησα μεταξύ τους με κόλλα σιλικόνης και στόλισα με πον-πον και κορδέλες, τα οποία επίσης κόλλησα με κόλλα σιλικόνης.
Λεπτομερής η περιγραφή υπάρχει στο σύνδεσμο που ανέφερα. 
Το δικό μου touch, είναι το αστέρι με το οποίο στόλισα την κορυφή. Χρησιμοποίησα ξύλο μπάλσα (balsa), το οποίο έκοψα σε ακανόνιστο σχήμα αστεριού και το στερέωσα με ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι από το ίδιο υλικό. 
Το ξύλο μπάλσα είναι ένα μαλακό και πολύ ελαφρύ ξύλο, το οποίο μπορεί κανείς να βρεί σε φύλλα, σε στικσ με σχήμα κυλινδρικό, τετραγωνισμένο, κύβους, σφαίρες κ.λπ. και είναι πολύ εύκολο να κοπεί με απλό κοπίδι. Είναι κατάλληλο για μοντελισμό, χειροτεχνίες, μακέτες και ό,τι άλλο σκεφτείς.
Το κόλλησα με κόλλα σιλικόνης και στάθηκε αμέσως, ακριβώς γιατί είναι ελαφρύ. Κατόπιν, το στόλισα με ψεύτικο χιόνι, το οποίο κόλλησα με απλή κόλλα στιγμής.
Και το αποτέλεσμα είναι αυτό.



Ο μικρούλης μου ξετρελάθηκε!
Αλλά και εγώ! Τα αγαπώ τα Χριστούγεννα!
Θα ήθελα πολύ να δω τις ιδέες σας για χειροτεχνίες!!

Προς το παρόν τα φιλιά μου...

Mama Chrysi  💖


Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.