Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Handmade γρήγορη πρόσκληση για κάθε περίσταση



Αποφασίζω λοιπόν, μια Δευτέρα να οργανώσω ένα playdate στο σπίτι για τον μικρούλη μου και τους φίλους του από το σχολείο, και επί τη ευκαιρία να γνωρίσω και εγώ μερικές μαμάδες από το σχολείο, που δεν ξέρω και δε με ξέρει άνθρωπος!
Πότε όμως; Σκέφτομαι στη βράση κολλάει το σίδερο, για την ερχόμενη Κυριακή, δηλαδή σε έξι μέρες. Πρέπει δηλαδή να τρέξω: μενού, διακόσμηση, απασχόληση των παιδιών.
Ρωτάω, λοιπόν τη δασκάλα μας και με διαβεβαιώνει ότι θα ενημερώσει εκείνη, διότι δεν επιτρέπεται να δώσει τηλέφωνα (???). Την Τετάρτη παίρνω πρωί πρωί για να μάθω ποιες μαμάδες απάντησαν θετικά και μου λέει ότι δεν θα πάρει τηλέφωνο, αλλά θα πρέπει να της δώσω ένα χαρτάκι για την κάθε μαμά με την ημερομηνία, τη διεύθυνση, την ώρα και τα σχετικά. Χαρτάκι;; Εγώ χαρτάκι;;; Πρόσκληση θα εννοεί, τι χαρτάκι!!! Τετάρτη πρωί όμως, και εγώ στο γραφείο χωρίς τίποτα διαθέσιμο πάρα υπολογιστή και έναν εκτυπωτή με μαύρο μελάνι. Αποκλείεται αφού σχολάσω να βρω τίποτα ανοιχτό για να εκτυπώσω με χρώματα και σχέδια κάτι, καθώς εδώ και μέρες δεν έχω αξιωθεί να αντικαταστήσω τα μελάνια. Τί να φτιάξω, σκέφτομαι. Ας εκτυπώσω το κείμενο και στο σπίτι βλέπουμε.
Γράφω:


Την Κυριακή το πρωί στις 11.00 σε περιμένω να πάρουμε μαζί το πρωινό  μας στο σπίτι μου, να διαβάσουμε παραμύθια και να παίξουμε  παρέα.
 Ααα, μην ξεχάσεις να πάρεις και τη μαμά σου μαζί. Η μαμά μου θα έχει ετοιμάσει τσάι και κουλουράκια.
Μένω στο.............  απέναντι από το κολυμβητήριο.
Ανυπομονώ να περάσουμε μαζί όμορφα.
Μπάμπης...... και μαμά Χρύσα




Διαλέγω τη γραμματοσειρά Comic Sans επειδή είναι πιο παιδική και εκτυπώνω το κείμενο πολλές φορές και τα ονόματα των παιδιών που μου είχε ήδη υποδείξει ο μικρός μου.
Γυρνάω σπίτι, ανοίγω την κούτα με τα είδη χειροτεχνίας και τα απλώνω όλα για να διαλέξω. Βρίσκω λοιπόν κάποια τετράγωνα καρτελάκια καρό, πουά και μπεζ που είχαν ξεμείνει από τη βάφτιση και σκοινί καφέ που είχε ξεμείνει από τα τελευταία γενέθλια (τίποτα δεν πετιέται). Κόβω την πρόσκληση με το ζικ-ζακ ψαλίδι, την κολλάω στα καρό και πουά καρτελάκια.



Κόβω με το ίδιο ψαλίδι το μπεζ καρτελάκι σε μικρό μέγεθος, προκειμένου να φτιάξω tags με τα ονόματα των παιδιών. Κάνω τρυπούλα με τον διακορευτή αστέρι για να περάσω μέσα το σκοινάκι και κολλάω το χαρτί με το όνομα του παιδιού. Το τυλίγω κύλινδρο, δένω με το σκοινάκι, προσθέτω και το tag με το όνομα και έτοιμες 5 πανέμορφες προσκλησούλες, ανέξοδα  και πολύ πολύ γρήγορα.



Με την ίδια λογική μπορείς να φτιάξεις προσκλήσεις για πάρτι ή οποιαδήποτε άλλη περίσταση (baby shower, πάρτι ενηλίκων ή ένα απλό τραπέζι) επιλέγοντας όμορφο πολύχρωμο ή  μονόχρωμο σκληρό χαρτί, αυτοκόλλητα, χρυσόσκονη, πολύχρωμες κορδέλες και ό,τι άλλο φανταστείς αρκεί να έχεις κέφι.
Και μια απλή συνάντηση γίνεται ενδιαφέρουσα πριν ακόμη ξεκινήσει!
Οι δικές μου καλεσμένες μαμάδες ξετρελάθηκαν και τα παιδάκια ακόμη περισσότερο, γιατί ήρθαν έτοιμα με διάθεση για πάρτι.

Mama Chrysi 💖

Σχόλια

  1. Μαμά Χρυσή, είμαι ακόμα στο σπίτι σου και σε διαβάζω και ούτε ένα τσάι δεν με κέρασες εμένα.
    Σε βρίσκω πολύ σωστή, αφού δεν πετάς τίποτα, είσαι του συναφιού, θα σε παρακολουθώ.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες! 

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.