Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εύκολα μπισκότα για μωρά


Ο Σεπτέμβρης μπήκε και φάνηκε και η πρώτη βροχούλα. Έτσι κι εγώ επιστρέφω σιγά σιγά και λίγο απρόθυμα στο πρόγραμμά μας, μετά από αρκετό διάστημα εκτός πόλης. Η διάθεσή μου για nesting - όπως λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι - άρχισε να αχνοφαίνεται, οπότε δε μου κακοφάνηκε να μπω στην κουζίνα και να φτιάξω ένα δυο νοστιμιές για να περιποιηθώ τα αγόρια μου.
Το μωρουδέλι μας, μηνών 11 αισίως, μασάει πλέον πολύ καλά (αν ξέρεις να ζεις μανούλα μου, ξέρεις!), οπότε του δίνουμε διάφορες τροφές σε κομματάκια, ακόμα και κάποιες πιο σκληρές και έχει αποδειχθεί ότι τις καταφέρνει μια χαρά. 
Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν, του έδωσα να δοκιμάσει πτι-μπερ - καθόλου δεν το ήθελα, αλλά με πίεσε η φιλενάδα μου - και αυτός φυσικά ξετρελάθηκε. Το τεστ πέτυχε, αλλά δεν υπήρχε φυσικά περίπτωση να καθιερώσω μπισκότα του εμπορίου τίγκα στα σάκχαρα και τα συντηρητικά, ειδικά αφού ο μικρός καλοφαγάς τα κατέβαζε το ένα μετά το άλλο.
Είχα ακούσει ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακόμα και μόνο δύο υλικά για μωρουδιακά μπισκότα. Μετά από λίγους πειραματισμούς κατέληξα στην παρακάτω απλή συνταγή:

1 κούπα αλεσμένες νιφάδες βρώμης, φαγόπυρου και κεχριού
2 ώριμες μπανάνες
1 κ.σ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
2 κ.σ. ελαιόλαδο
μία πρέζα κανέλα
μία πρέζα ξύσμα πορτοκαλιού

Αλέθεις στο multi τα δημητριακά μέχρι να γίνουν πούδρα και κατόπιν λιώνεις τις μπανάνες και τα ενώνεις μαζί με το ελαιόλαδο. Η ποσότητα αλευριού που σου δίνω είναι ενδεικτική, γιατί μπορεί οι μπανάνες να είναι μεγαλύτερες/μικρότερες ή η κούπα σου μεγαλύτερη/μικρότερη. Ουσιαστικά προσθέτεις όσο χρειάζεται για να δέσει το μείγμα. Προσθέτεις την κανέλα και το ξύσμα και ανακατεύεις μέχρι να ενωθούν.Το μείγμα θα κολλάει, οπότε για να φτιάξεις τα μπισκότα χρησιμοποίησε ελαιόλαδο στα χέρια. Πλάσε τα μπισκότα στο μέγεθος που επιθυμείς και ψήσε στους 180C για 15-20 λεπτά. Με αυτές τις ποσότητες θα βγάλεις 10-12 μπισκότα ανάλογα το μέγεθος που θα επιλέξεις.
Εγώ έπλασα παραλληλόγραμμο σχήμα σαν μπαστουνάκι, για να χωράει στο χεράκι του και να τα τρώει μόνος του. Η πρώτη δοκιμή ήταν επιτυχημένη.





Αρχική συνταγή της Έλενας, από την οποία εμπνεύστηκα

Ελπίζω να ενθουσιαστεί και το δικό σου μωρούλι!
Καλή επιτυχία!
Χρυσή 





Μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στο
Facebook
Instagram
Bloglovin

(Εδώ μπορείς να βρεις όλες τις συνταγές του blog)


Σχόλια

  1. Πολύ υγιεινή συνταγή! Θα την κρατήσω για τους μήνες που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου χρησιμεύσει πολύ!Είναι πολύ κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των μωρών!

      Διαγραφή
  2. Πέρασε κι όλας σχεδόν 1 χρόνος;
    Να σου ζήσουν Χρυσή μου .
    Πολύ ωραία τα μπισκοτάκια σου,αλλά νομίζω ότι θα τα φάει η γιαγιά πρωτα😂😂🤣🤣🤣🤣
    Για να γίνουν πούδρα τα υλικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα μουλτι που είναι για να αλέθεις κόκκους καφέ.
    Το δοκίμασα με τα στραγάλια κι έγιναν πούδρα σαν άχνη.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι να τα φας εσύ Ρένα μου, βάλε και λίγο ζαχαρίτσα, μην το σκεφτείς!Κρίμα να τα φας άνοστα.
      Σωστό αυτό με το μούλτι που λες,αλλά και στο απλό γίνεται δουλειά.Είναι πολύ λεπτές οι νιφάδες των δημητριακών και κατευθείαν τρίβονται σε πούδρα.
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.

Κρέμα βρώμης για μωρά

Είσαι μαμά και δε θέλεις να δώσεις ρυζάλευρο στο μωρό σου; Μία πιο υγιεινή εναλλακτική, είναι η κρέμα βρώμης.