Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διατήρησε τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα προσωποποιημένο βίντεο του Άγιου Βασίλη προς το παιδάκι σου, από το MagicSanta.gr



Μία καταπληκτική ιδέα έφτασε στα αυτιά μου και τα μάτια μου, λίιιγο πριν εκπνεύσει το έτος και αποτελεί ένα σούπερ ντούπερ δώρο για τα παιδάκια μας! Το magicsanta.gr δημιουργεί για τα παιδιά μας ένα προσωποποιημένο βίντεο από τον Άγιο Βασίλη, μέσα σε  μόνο 1 ώρα!
Ένα υπέροχο προσωποποιημένο βίντεο αυτοπροσώπως από τον Άγιο Βασίλη για τα παιδιά μας, που τους απευθύνει το λόγο με τα ονόματά τους, τους μιλάει για όσα γνωρίζει για αυτά και για τα δώρα που έχουν ζητήσει, για τις αγαπημένες τους συνήθειες και πολλά ακόμα, είναι το καλύτερο δώρο για να κλείσει μαγικά αυτή η χρονιά!
Είναι ό,τι πιο όμορφο, μαγικό και πειστικό έχω δει να κυκλοφορεί, για να διατηρηθεί ζωντανός ο μύθος και η μαγεία του Άγιου Βασίλη στις παιδικές ψυχούλες και φυσικά δεν γινόταν να μην το μοιραστώ μαζί σας!

Φτιάχνεις το βίντεο μόνος σου, σε λιγότερο από 15 λεπτά, πολύ εύκολα ανεβάζοντας μόνο μερικές φωτογραφίες και επιλέγοντας τα ονόματα των παιδιών, και μπορείς να το έχεις μέσα σε 24 ώρες ή ακόμη και μέσα σε μία ώρα!


Χρησιμοποιώντας τον κωδικό blisseekingmom10 στο τέλος της παραγγελίας σου, θα έχεις έκπτωση 10% στο σύνολο του ποσού!

Δε θα πιστεύεις πόση χαρά θα πάρουν τα παιδιά/ανήψια/βαφτιστήρια σου μόλις δουν τον Άγιο Βασίλη να τους απευθύνει το λόγο με το όνομά τους!
Στο instagram μπορείς να δεις τις αντιδράσεις των μικρών μου και ολόκληρο το δικό μας βίντεο!

Προλαβαίνεις ακόμη να κάνεις το πιο ξεχωριστό δώρο στα μικρά σου για να κλείσει μαγικά αυτή η χρονιά!

Μπες στο magicsanta.gr και φτιάξε το δικό σου βίντεο τώρα!

Χρυσή

Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.