Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύο βιβλία για τα μωράκια μας από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο


Τα δύο νέα μας βιβλία για τον μικρό Αναστάση είναι από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο, από τη σειρά "Διαβάζω και διασκεδάζω".
Εμείς διαλέξαμε το "Πάμε σχολείο!" και "Στο λεωφορείο".


Αυτή η σειρά βιβλίων είναι κατάλληλη για μωρά από 1 έτους, αλλά εγώ και στα δύο μου παιδιά ξεκίνησα να διαβάζω από πολύ νωρίτερα, από 6 μηνών και διάλεγα πάντοτε τέτοιου είδους βιβλία. 


Είναι σκληρόδετα, με πολύχρωμη εικονογράφηση και κινούμενες εικόνες, χαρακτηριστικά που τα κάνουν κατάλληλα για τα παιδικά χεράκια που ανακαλύπτοντας, μπορεί άθελά τους να καταστρέψουν το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται.




Επιπλέον, τα κείμενα είναι μικρά με ρίμες, που είναι πολύ πιο ελκυστικές στα μωρουδιακά αυτάκια.

Μπορείτε να βρείτε όλη τη σειρά εδώ.

Εδώ μπορείς να βρεις όλες τις βιβλιο-προτάσεις του blog

Και μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα
Αυτά από εμένα...
Χρυσή 




Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου, Χρυσή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που παρακολουθείς τις βιβλιο-προτάσεις μου Μαρία μου!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.