Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαβάσαμε το "ΚΑΡΟΤΕΝΙΑ ΟΝΕΙΡΑ", Εκδ.Διόπτρα



Ένα από τα πιο ενθαρρυντικά και θετικά παιδικά παραμύθια που διαβάσαμε τώρα τελευταία. Το "Καροτένια όνειρα!" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Διόπτρα.
Όταν άλλα κουνέλια χοροπηδούσαν, χοροπηδούσα κι εγώ...
Όταν κοιμόνταν, κοιμόμουν κι εγώ..
Κάθε μέρα έπρεπε να λέω ψέματα, γιατί τα όνειρά μου δεν ήταν ίδια με τα δικά τους.
Ώσπου ένα βράδυ φόρεσα τη φανταστική στολή μου και τα γυαλιστερά πατίνια μου και άρχισα να χορεύω!
Και τότε ένιωσα ελεύθερος!
Κι ήμουν εγώ!




Ο  μικρός κούνελος κάθε μέρα προσπιούνταν ότι μοιάζει με τα υπόλοιπα κουνέλια. Ήταν εντελώς διαφορετικός όμως. Ήταν πιο ασυνήθιστος. Αγαπούσε να κάνει διαφορετικά πράγματα από τους άλλους και τα όνειρά του ήταν αλλιώτικα. Κάθε μέρα έλεγε ψέματα στους άλλους, αλλά και στον ίδιο του τον εαυτό. Μέχρι που αποφάσισε να αποκαλύψει τον πραγματικό του εαυτό, και δεν τον ένοιαζε ότι και να πουν οι άλλοι. 

Γιατί όταν είσαι ο εαυτός σου είναι το καλύτερο πράγμα στον κόσμο!


Ένα χιουμοριστικό και πολύ ευχάριστο παραμύθι που δίνει θάρρος στον μικρό αναγνώστη να δείχνει αυτό που πραγματικά είναι, να κυνηγάει τα όνειρά του, να ζει τη ζωή του χωρίς να επηρεάζεται από την άποψη των άλλων και τελικά να φτάνει να εμπνέει και τους άλλους να αναζητούν τον πραγματικό τους εαυτό. Η ιστορία αυτού του παιδικού βιβλίου αποτελεί ένα πολύ δυνατό μάθημα για τα παιδιά αλλά και για εμάς τους ενήλικες.



Ένα βιβλίο μεγάλο, με καταπληκτική εικονογράφιση και πολύ καλή έκδοση με σκληρόδετο εξώφυλλο, θα αποτελέσει ένα υπέροχο δώρο για φίλους, αλλά και για τα παιδιά μας.



Προτείνεται για παιδιά άνω των 5 ετών.





Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα


Αυτά από εμένα
Χρυσή 






Σχόλια

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!