Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Santa's Post Office gift sticker (free printable)


Φέτος τα Χριστούγεννα ο μικρούλης μου είναι σχεδόν 6 χρονών. Ήθελα λοιπόν, τώρα που μεγαλώνει, η όλη διαδικασία της παραλαβής του δώρου, να είναι λίγο πιο μαγική! Έτσι σκέφτηκα το δώρο να έχει τη μορφή δέματος από το Ταχυδρομείο του Άγιου Βασίλη. 

Επιπλέον, ο αδερφός του φέτος παίρνει το πρώτο του επίσημο δώρο, καθώς πέρσι, τα πρώτα του Χριστούγεννα, τα περάσαμε στο νοσοκομείο με βρογχιολίτιδα, οπότε φέτος ήθελα κάτι ιδιαίτερο και για αυτόν τον μικρούλη, και ας μην καταλαβαίνει όλες τις λεπτομέρειες. Είμαι σίγουρη ότι θα πιάσει την όλη ατμόσφαιρα της ημέρας!
Θυμήθηκα στο ταξίδι μας με τον hubby μου στο Ροβανιέμι, που επισκεφτήκαμε το Χωριό του Άγιου Βασίλη και στείλαμε από το Ταχυδρομείο γράμματα σε όλους τους μικρούς μας φίλους, τότε. Ήταν κάτι το μαγικό και ήθελα να μεταφέρω αυτή την ανάμνησή μου φέτος στα παιδιά!
Σκέφτηκα λοιπόν, πάνω στα δώρα τους να υπάρχει κάτι ξεχωριστό. Ένα αυτοκόλλητο "απευθείας" από το Ταχυδρομείο του Άγιου Βασίλη, με την επίσημη σφραγίδα του και με τα ακριβή στοιχεία τους, σαν να το επιμελήθηκαν τα ίδια τα ξωτικά του Ταχυδρομείου ξεχωριστά και μόνο για αυτούς.
Και επειδή δεν βρήκα ακριβώς αυτό που ήθελα, το έφτιαξα φυσικά μόνη μου!
Ένα μεγάλο αυτοκόλλητο με αποστολέα τον Άγιο Βασίλη και παραλήπτες τους μικρούληδές μου.


Το μέγεθος είναι μεγάλο (10εκ. x 20εκ.) γιατί το δικό μας δώρο έχει μεγάλη συσκευασία, αλλά μπορείτε να το αποθηκεύσετε και να το εκτυπώσετε σε μικρότερο. Λυπάμαι για την κακή φωτογραφία,έπρεπε να περιμένω να κοιμηθεί για να φωτογραφίσω, οπότε ελλείψει φυσικού φωτός το αποτέλεσμα είναι μέτριο. 



Παρακάτω θα βρείτε το printable, σε δύο αποχρώσεις, λευκό και  craft και σε δύο γλώσσες, ελληνικά και αγγλικά, για να βρείτε ακριβώς αυτό που σας ταιριάζει.


ΛΕΥΚΟ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ εδώ




ΛΕΥΚΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ εδώ



CRAFT ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ εδώ 



CRAFT ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ εδώ 


Εκτυπώστε το και κολλήστε το στις συσκευασίες δώρου των μικρών σας και αφήστε τα να ενθουσιαστούν με το πόση φροντίδα και προσοχή έδειξε ο Άγιος Βασίλης στο δώρο τους.

Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε φωτογραφίες με τα τυλιγμένα δώρα των μικρών σας και το αυτοκόλλητο από το Ταχυδρομείο του Άγιου Βασίλη!



Και μην ξεχνάς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα
Bloglovin'

Αυτά από εμένα
Χρυσή 




Σχόλια

  1. Τέλεια ιδέα, μπράβο Χρυσή...αποθηκεύεται να υπάρχει και για επόμενα Χριστούγεννα και εκτυπώνεται αμέσως!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε!
      Έχω ενθουσιαστεί τόσο που περιμένω πως και πως να ανοίξουν τα δώρα τους για να δω τις εκφράσεις τους!

      Διαγραφή
  2. Μα τι ωραία ιδέα! Την κρατάω, φαντάζομαι χαρά που κάνουν τα παιδιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

6 Χριστουγεννιάτικες γλυκιές συνταγές από 6 αγαπημένες food bloggers

Αν το σπίτι δε μυρίσει κανέλα, γαρύφαλλο και σοκολάτα, Χριστούγεννα δεν το λες!

Τριήμερο στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Ψηλά στα βουνά της Αιτωλοακαρνανίας, μέσα στο πυκνό ελατόδασος, βρίσκεται το χωριό Άνω Χώρα. Ελάτε μαζί μου να σας συστήσω το χωριό καταγωγής μου, το υπέροχο μέρος που πέρασα τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας.