Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5 λόγοι για τους οποίους είμαι ευγνώμων για το 2018


Τα πράγματα, για τα οποία ένιωσα ευγνωμοσύνη το 2018, είναι στην πραγματικότητα πολυυύ περισσότερα από 5. Και αυτό δε συμβαίνει γιατί είμαι πολύ τυχερή ή γιατί μου συμβαίνουν συνέχεια θετικά πράγματα.
Είναι επειδή επιλέγω να βρίσκω και να δίνω μεγαλύτερο βάρος σε όλα αυτά που έχω στη ζωή μου, αλλά και σε αυτά που θα έρθουν, και όχι σε αυτά που δεν έχω ή που θα ήθελα να έχω. 
Είναι μία συνήθεια που ακολουθώ τα τελευταία χρόνια, δηλαδή να κάνω πρακτική στην ευγνωμοσύνη και προσπαθώ να το μάθω και στα παιδιά. Έχω διαπιστώσει ότι αυτό μου χαρίζει πολλές χαρούμενες στιγμές, πολύ περισσότερες από αυτές που είχα - ή που αντιλαμβανόμουν ότι είχα - παλαιότερα. Και φυσικά οι περισσότερες στιγμές ευτυχίας, με κάνουν να νιώθω πιο συχνά χαρούμενη και ευτυχισμένη, αντί λυπημένη και στεναχωρημένη.
Τα πράγματα λοιπόν, που συνέβησαν το 2018 και για τα οποία νιώθω ευγνωμοσύνη είναι τα εξής:


Ήμασταν όλοι γεροί
Ακούγεται τετριμμένο, αλλά δεν είναι. Η εμπειρία μού έχει δείξει ότι μέσα σε μία μόνο στιγμή, το δεδομένο της υγείας μπορεί να χαθεί. Οπότε, ευγνωμονώ το Θεό που και αυτή τη χρονιά είμαστε όλοι γεροί και καλά στην υγεία μας και μπορούμε να απολαμβάνουμε τη ζωή.

Όλο το έτος ήμουν εκτός δουλειάς
Ως αποτέλεσμα αυτού, έμεινα κοντά στην οικογένειά μου. Δεν είναι πολύ συχνό το φαινόμενο για εμένα να περνάω μεγάλες περιόδους χωρίς εργασία και φυσικά είναι κάτι που απολαμβάνω πολύ από τότε που έγινα μητέρα, γιατί αυτό μου εξασφαλίζει πιο πολύ χρόνο με τα μικρά μου και με τον άντρα μου. Όταν δε, μου δόθηκε η δυνατότητα φέτος, να περάσω ένα ολόκληρο καλοκαίρι μακριά από την πόλη, είναι κάτι για το οποίο νιώθω πολύ παραπάνω από ευγνώμων.

Απολαύσαμε μερικά απίστευτα ηλιοβασιλέματα 
Αυτό το καλοκαίρι μας βρήκε στη Μεσσηνία. Εκεί είδαμε τα πιο όμορφα ηλιοβασιλέματα που έχουμε δει ποτέ! Ήταν τόση η ομορφιά, που πραγματικά αξίζει την αναφορά! Όσοι με παρακολουθείτε στο instagram, θα είδατε σίγουρα μερικά από αυτά τα υπέροχα πορτοκαλί ηλιοβασιλέματα, ακριβώς πριν βουτήξουν στα νερά του Ιονίου.





Ξεκίνησε όμορφα η σχολική ζωή του μικρού μου 
Για εμένα είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά μου να αγαπήσουν το σχολείο και τη γνώση εν γένει. Είναι μία αγάπη που μπορεί να σε ταξιδέψει πολύ μακριά. Οπότε για εμένα το να έχουν φωτισμένους και καλούς εκπαιδευτικούς είναι μια σημαντική προτεραιότητα. Είναι βέβαια κάτι που κυρίως εναπόκειται στην τύχη και λιγότερο στην επιλογή, οπότε είμαι ευγνώμων που και αυτή τη χρονιά ξεκινώντας το νηπιαγωγείο στον τομέα του σχολείου και των εκπαιδευτικών, ήμασταν τυχεροί.

Για τις νέες γνωριμίες
Το 2018 ήταν γεμάτο νέες γνωριμίες, οι οποίες ευνοήθηκαν από το γεγονός ότι ασχολούμαι με το blogging. Αυτή μου λοιπόν η δραστηριότητα, μου έχει κάνει ένα μεγάλο δώρο, τη γνωριμία με πολύ ενδιαφέροντα άτομα με τα οποία μοιράζομαι πολλά κοινά ενδιαφέροντα! Νιώθω λοιπόν, ευγνωμοσύνη που γνωρίζω τόση αγάπη σε έναν ευρύτερο φιλικό κύκλο!

Αν θέλεις και εσύ να κάνεις πρακτική στην ευγνωμοσύνη, μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο και μπορείς να παρακολουθείς τις αναρτήσεις μου σχετικά με την αυτοβελτίωση.




Εύχομαι το 2019 να είναι για όλους μας μία χρονιά γεμάτη στιγμές, που θα μας κάνουν να νιώθουμε ευγνωμοσύνη.

Μπορείς να ακολουθείς τη σελίδα Bliss Seeking Mom στα
Bloglovin'
Χρυσή 



Σχόλια

  1. Είναι υπέροχο αυτό που κάνεις! Και τόσο σημαντικό να το μάθουμε και στα παιδιά μας. Καλή χρονιά να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σ'ευχαριστώ!
      Χαίρομαι πολύ να έχω συνοδοιπόρους!

      Διαγραφή
  2. Αισιόδοξο και ανθρώπινο, το άρθρο. Συμφωνώ. Σημαντικό να μπορούμε να εκτιμάμε όσα έχουμε στη ζωή μας και να βλέπουμε το θετικό σε κάθε πρόκληση και κάθε δοκιμασία.. Ανυπομονώ να δω η νέα χρονιά του blogging τι κρύβει στο κουτί του δώρου! Καλή χρονιά, με αισιοδοξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θετική ενέργεια χρυσουλάκι μ'!
    Όπως τα λες...
    😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο αισιόδοξο κορίτσι μου! Να μας τις μάθεις κι εμάς αυτές τις πρακτικές περί θετικής σκέψης και ενέργειας! Χαίρομαι που σε έχω γνωρίσει! Καλή χρονιά με υγεία κι αγάπη πάνω απ'όλα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

DIY φωτογραφική μηχανή με ένα κουτί

Πόσο δημιουργικοί έχουμε γίνει όλοι οι γονείς, προκειμένου να περάσει όσο το δυνατόν πιο ανώδυνα αυτή η καραντίνα, νομίζω είναι πλέον δεδομένο. Αυτή τη φορά, την ιδέα μας έδωσε η Σοφία από το The Rainbow plays music για τη δημιουργία μιας φωτογραφικής μηχανής από υλικά που έχουμε στο σπίτι και τη συμμετοχή μας στο #diycameracraftchallenge που "τρέχει" στο instagram.

3 plastic free πασχαλινά crafts

Μιας και η άνοιξη μπήκε και πλησιάζει το Πάσχα, είπαμε με τα μικρούλια μου να μπούμε στο κλίμα με όμορφες και απλές χειροτεχνίες!