Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Gift tags για τα χριστουγεννιάτικα δώρα σας (free printables)



Έχουν επισήμως ξεκινήσει οι χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις του Bliss Seeking Mom. Για πρώτη φορά μπήκα στη διαδικασία να φτιάξω μόνη μου τις ετικέτες των δώρων. Βρήκα αυτή τη διαδικασία άκρως διασκεδαστική και δημιουργική και φυσικά θα τα μοιραστώ μαζί σας
γιατί ως γνωστόν, τα καλά πρέπει να μοιράζονται.
Επειδή τα Χριστούγεννα τα δώρα περιμένουν τον παραλήπτη τους κάτω από το δέντρο, θα πρέπει να είναι όμορφα τυλιγμένα και στολισμένα, γιατί συμβάλλουν στη συνολική διακόσμηση. 
Εγώ πάντοτε επιλέγω να τυλίγω μόνη μου τα δώρα και να δίνω σε κάθε κουτάκι ένα διαφορετικό ύφος, το οποίο συνήθως μου βγαίνει ανάλογα με το άτομο που θα το προσφέρω. Έτσι, διαλέγω πάντα τις κόλλες περιτυλίγματος, τις κορδέλες και τις ετικέτες ή gift tags, που ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο το δώρο.
Ετοίμασα λοιπόν, τα δικά μου gift tags, καθώς είναι κάτι που έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια και δικαίως, γιατί ομορφαίνουν πολύ τα δώρα, αλλά είναι παράλληλα και πρακτικά! 



Σας τα δίνω ένα ένα για να εκτυπώσετε αυτό που θέλετε:


Εδώ θα βρείτε την ετικέτα με τη χιονονιφάδα


Εδώ θα βρείτε την ετικέτα με τον τάρανδο


Εδώ θα βρείτε την ετικέτα με το δέντρο


Εδώ θα βρείτε την ετικέτα με το Happy Holidays


Εδώ θα βρείτε την ασπρόμαυρη ετικέτα με τη χιονονιφάδα


Ελπίζω να τα βρήκατε χρήσιμα και να τα χρησιμοποιήσετε!
Θα χαρώ να μου στείλετε φωτογραφίες από τα δικά σας τυλιγμένα δώρα με τα gift tags μου!

Χρυσή 




Σχόλια

  1. Μ'αρέσει να χρησιμοποιώ ετικέτες στα δωράκια μου! Ευχαριστούμε Χρύσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανω στην ώρα ήρθες και ψαχνόμουν! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι Εγω θα τα εκτυπώσω.
    Ευχαριστούμε πολύ .

    Θα ήθελα να μου προτείνεις ένα βιβλίο για παιδιά για να μάθουν το σώμα τους και τα όργανα που έχουμε. Προσπαθώ να τους πω πώς μεταφέρει το αίμα τα καλά στοιχεία παντού, αλλά αν υπάρχει κατι με εικόνες θα το καταλάβουν καλύτερα .
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ανεβάσω σε λίγες ημέρες πρόταση για κάποια βιβλία για αυτό το θέμα ακριβώς που θέλεις!

      Διαγραφή
  4. Πόσο τέλεια! Και ότι σκεφτόμουν οτι θα πρέπει να φτιάξω τα δικά μου για φέτος. Μου έλυσες τα χέρια! Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας...

Δημοφιλή άρθρα

Η Μελίνα και το μέλι, ένα μελένιο παραμύθι από τη Βασ. Τσουρή

Πόσο μελένιο μπορεί να είναι ένα παραμύθι; Η Μελίνα και το μέλι είναι μια διασκεδαστική ιστορία που μας μαθαίνει τα πάντα για τις μέλισσες.

Crystal Mountain Hotel, ο απόλυτος ορεινός οικογενειακός προορισμός

Ψηλά στα Κράβαρα, στην Ορεινή Ναυπακτία βρίσκεται το Crystal Mountain Hotel , ένα ξενοδοχείο που γνωρίζω από την παιδική μου ηλικία και αγαπώ για τις αναμνήσεις που μου έχει χαρίσει.

Στο Club Agia Anna με τα παιδιά

Πριν λίγες ημέρες βρεθήκαμε οικογενειακώς στο Club Agia Anna,  ένα υπέροχο θέρετρο στην παραλία της Αγίας Άννας στην βορειοανατολική Εύβοια. Ήταν η καλύτερη έναρξη διακοπών για το φετινό καλοκαίρι!